Sagene lokalmedisinske senter

Vitaminveien 4, 4. Etg 0485 Oslo 0485 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Sagene lokalmedisinske senter

Forståelsesfull og imøtekommende

Lege: Sirin Thantaha Sundnes Skrevet

Jeg fikk Sirin som min fastlege etter den forrige fastlegen på Sagene lokalmedisinske sluttet. Hun er alltid veldig imøtekommende, lytter og tar seg tid. En dyktig lege med mye empati. Hun har stort sett anledning til å ta deg i mot på kort varsel. Anbefales!

Omsorgsfull og dyktig.

Lege: Gøril Guttormsen Sollie Skrevet

Gøril er den mest fantastiske legen jeg har hatt. Hun lytter, er alvorlig og tar deg på alvor. Hun har en bred kompetanse og er rask på utrede og systematisk oppfølgning ved behov. Gøril er også direkte og tydelig. Gøril er svært vennlig og snill. Anbefaler Gøril om du vil ha en ærlig og god lege.

Verdt å vente på.

Lege: Arne Olav Sjøtun Fagermoen Skrevet

AOF har vært min fastlege i 9 år nå og jeg har faste timer hver andre uke. Han er nesten alltid forsinket, så jeg har med headset og venter tålmodig på han. Jeg har aldri hatt en så åpen relasjon med en fastlege før og han er oppriktig interessert i å ivareta meg som pasient og lytter virkelig til meg og det jeg sier. Han er veldig nøye, løsningsorientert og opprettholder en god kommunikasjonqsflyt iht prøvesvar, henvisninger m.m.
Definitivt verdt å vente på - uansett hvor lang ventetiden blir.

Norges beste fastlege

Lege: Arne Olav Sjøtun Fagermoen Skrevet

Empatisk, varm, lytter, effektiv, setter pasienter først, henviser ved tvil, spiller på lag, positiv lege. Han tar møter deg som pasient på en varm og tillitsvekkende måte, og tar seg tid til å lytte.

Virker svært usikker

Lege: Helene Østerås Skrevet

Helene har en vikar, Ylva, som har gitt meg ekstremt dårlig oppfølging. Ikke immøtekommende eller forståelsesfull. Fremstår som kald, usikker og arrogant. Har følt meg dårlig behandlet hver gang jeg har vært hos henne. Venter maks en måned til og dersom Helene ikke er tilbake da så må jeg se meg nødt til å bytte.