Volvat Oslo - Majorstuen

Borgenveien 2A 0370 Oslo

Siste vurderinger av Volvat Oslo - Majorstuen

Fantastisk

Lege: Erik Apollonius Rosenlund Skrevet

Gjorde mitt liv mulig å leve i 1999. Kneprotese som hadde en antatt levetid på 10-15 år feirer 25 år i juni.

Anbefales!

Lege: Linn Landrø Skrevet

Linn virket varm, empatisk og interessert i meg og mine problemstillinger. Hun tok seg tid til å forklare utfyllende og besvare alle mine spørsmål. Opplevdes dyktig og svært kunnskapsrik. En lege av integritet. Her er du i gode hender faglig og emosjonelt!

Profesjonell og empatisk

Lege: Anita Soland Skrevet

Den beste gynekologen jeg noensinne har vært hos - og det er mange. Virker oppriktig interessert i jobben sin og pasientene. Veldig flink og kunnskapsrik, samtidig som hun har et svært behagelig vesen - og tar seg god tid til å både lytte og forklare. Utvilsomt tommelen opp fra min side. Har vært hos henne flere ganger, og hun kan helt klart anbefales.

Enestående erfaring med gastroenterolog og sykepleier

Lege: Jonas Koch Skrevet

Jeg var svært engstelig for gastroskopi på grunn av en dårlig opplevelse tidligere. Det førte til flere panikkanfall før timen. Jonas ringte meg blant annet før timen å beroliget meg med hvordan det skulle fungere, noe jeg satt ekstremt pris på. Etter å ha besøkt Jonas to ganger i forbindelse med FMT, vil jeg gjerne anbefale både ham og sykepleieren som assisterte ham. Begge var utrolig empatiske og ga meg tilstrekkelig beroligende slik at jeg følte meg så komfortabel som mulig. Denne gangen satt jeg igjen med en helt annen opplevelse enn tidligere, og jeg ville ikke hatt noen betenkeligheter med å gjøre gastroskopi hos dem igjen.

Erfaren og kompetent

Lege: Aksel Espen Foss Skrevet

Jeg er utrolig takknemlig for den fantastiske omsorgen og støtten jeg har fått fra Dr. Aksel Foss. Han er alltid profesjonell, omsorgsfull og lyttende til mine plager. Han tar seg alltid tid til å forklare ting grundig og gir meg tillit til at jeg får den beste behandlingen. Jeg føler meg virkelig heldig som har fått mulighet til å bli konsultert av Aksel og jeg anbefaler han på det sterkeste til alle som leter etter en dedikert og dyktig lege.