Heiaklinikken

Gamle drammensvei 98 3420 Lierskogen

Siste vurderinger av behandlere ved Heiaklinikken

Dyktig og hyggelig

Lege: Andreas Heimli Skrevet

Flink, grundig og svært hyggelig lege. Jeg stoler på ham 100%.
Liker at man kan bestille/endre time vha sms.
Ofte noe ventetid i forhold til oppsatt time.

Den beste fastlegen jeg har hatt!! Anbefales på det varmeste.

Lege: Leidulv Solnør Skrevet

Dette er legen som tar deg på alvor og som er oppriktig interessert i og hjelpe deg med dine problemer være seg psykiske eller somatiske. Han er rolig og behagelig i væremåte, som gjør at man føler seg trygg og ivaretatt som pasient. Ingen problemer er for små, og han tar seg tid til deg som pasient. Det er også veldig kort ventetid med å få legetime, og ventetiden før legetimen er minimal kontra andre leger. Han har også ringetid, noe som er en flott tjeneste. Strukturert og profesjonell lege som kan faget sitt, og som er både rådgiver, veileder, og som jeg vil fortsette å ha som fastlege for meg og min familie.

jordnær og blid

Lege: Andreas Heimli Skrevet

det er alltid forsinkelser når jeg skal til heimli. en gang ventet jeg i to timer før jeg endelig kom inn. men må vel kanskje se på det som et godt tegn. Han tar seg god tid med hver pasient og er alltid blid og hyggelig. Han har en veldig vennskapelig tone så det er lett å føle seg tilpass og åpne seg om problemer.

Meget dyktig

Lege: Andreas Heimli Skrevet

Svært imøtekommende, empatisk, støttende, faglig kompetent. Gir han min beste anbefaling.

Bra lege.

Lege: Andreas Heimli Skrevet

Har kun gode erfaringer. Det hjelpes alltid fort. God service og kort ventetid. Flinke og hyggelige folk. Forståelsfull lege som alltid er til hjelp..