Aleris Tromsø

Sjøgata 31-33 9008 Tromsø

Siste vurderinger av Aleris Tromsø

Dårlig info i forveien og dårlig oppfølgning

Lege: Erling Bjordal Skrevet

Blei ikke oppringt av kordinator før operasjon. Å måte selv sende melding,hvilken kompresjonstøy jeg trengte dagen før.Så skulle dem ringe dagen etter operasjon,men ingen ringte da heller.Sa i fra etter operasjon,at jeg har fastlege utenfor byen.Så skulle få time til å fjerne drenene 5dager seinere.Hørte ingenting så sendte melding på 5dag,fikk beskjed om å møte opp dagen etter på formiddagen.Meldte meg i resepsjon,å fikk beskjed om å sette meg nede å vente.Sendte melding til mariell(kordinator) at jeg var ankommet.Blei sittende en 1 1/2 å vente,før mamma som var sjofør gikk opp å spurte hvorfor jeg ikke var sluppet inn enda.Blei lovet at dem skulle få fart i sakene.Men ingenting skjedde.Sendte også en ny melding til mariell at jeg hadde vært der snart 2timer(men ingen svar å få. Etter 2timer gikk jeg selv opp,å sa jeg blei å dra hjem. Siden jeg overhode ikke var i form,å sitte der lengre.Da tok en sykepleier meg inn med en gang.Har sendt flere meldinger,med spørsmål til mariell,men det er ingen svar å få. Å kirurgen,svarer kun annen hver gang.Har tidligere brukt aleris frogner,å vært veldig fornøyd.Men synes denne opplevelsen er alt for dårlig. Vertfall når man bruker store summer,før å dekke operasjon selv.Da forventer man bedre oppfølgning.Så blir nok å bruke volvat her etter,om det blir behov for å gå privat igjen.Har også brukt Aleris Tromsø ett par ganger tidligere,å synes servicen er ekstremt mye dårligere her enn frogner.Eneste plusset,er at enkelte av dem som sitter i resepsjon er super hyggelige.

Effektiv å dyktig

Lege: Ingo Spauke Skrevet

Gir kort og god, kort informasjon. Fremstår som faglig dyktig og tok raskt plager på alvor. Satte meg kjapt opp til operasjon. Anbefales

Kunnskapsrik og lett å forholde seg til.

Lege: Ingo Spauke Skrevet

Ingo gikk igjennom MR-undersøkelsen og viste hva han fant der som skilte seg utfra hva Unilabs hadde funnet. Han unnskyldte Unilabs med at de sjekket så mange MR-undersøkelser pr dag at det var lett å ikke få med seg alt.
Han er utvilsomt kunnskapsrik og det han fant under gjennomgangen av MR-undersøkelsen stemte med det han fant under under selve operasjonen (kikkhullskirurgi)
Når det gjelder kommunikasjonen mellom han og meg så var den mer enn god. Jeg fikk gode svar på mine spørmål og jeg følte at jeg brukte for mye av hans tid med mine spørsmål.
Jeg ble anbefalt å bruke han av fysioterapeuten jeg gikk til i forsøket på å unngå operasjon og har anbefalt han til en som sliter med en skulder.

Beste gynekologtimen noensinne

Lege: Ida Collett Ulimoen Skrevet

Dyktig dame. Grundig og nøye, og forklarte godt underveis om hva hun gjorde. Snakket med meg og så meg. Fikk resepten jeg trengte.
Hun anbefales på det varmeste, vel verd pengene å gå til henne.

Meget fornøyd

Lege: Ingo Spauke Skrevet

Opplevde kirurgen som meget hyggelig og kunnskapsrik. Han tok seg god tid til å lytte og svare på alle mine spørsmål.
Selve operasjonen gikk veldig bra og jeg er fornøyd med oppfølgingen jeg fikk.