Logo for Fornebuklinikken AS

Fornebuklinikken AS

Logo for Fornebuklinikken AS

Om klinikken

Fornebuklinikken er Norges første kompetansesenter for kosmetisk kirurgi, etablert i 1984. Hvert år utfører vi flere tusen behandlinger på kvinner og menn.

Våre plastikkirurger er blant de mest erfarne og anerkjente i Norge. De utfører alle typer behandlinger innen kosmetisk/estetisk kirurgi for både ansikt og kropp, som ulike typer ansiktsløft, øyelokks- og øreoperasjoner, neseoperasjoner, brystoperasjoner, bukplastikk og kroppsforming/fettsuging.

Vårt kompetente team av kosmetiske sykepleiere skreddersyr et individuelt behandlingsprogram basert på en grundig hudanalyse. Behandlinger som tilbys er blant annet laserbehandling, injeksjonsbehandling, peeling, Dermapen og laserhårfjerning for ansikt og kropp.

Pasientsikkerhet er vår høyeste prioritet. Alle operasjoner gjennomføres med svært lav risiko for komplikasjoner.

Som pasient ved Fornebuklinikken kan du forvente personlig service og oppfølging, både før og etter din behandling. Vi viser ansvar også etter din operasjon, med kontroller og eventuelle justeringer dersom det blir nødvendig.

Siste vurderinger av Fornebuklinikken AS

Trygg, forståelsesfull og kunnskapsrik

Lege: Axel Rein Barstad Skrevet

Kunne ikke brukt en annen kirurg. Føler meg sett og ikke minst hørt. Kommer alltid med anbefalinger og hjelper til å finne ønsket resultat. Setter alltid av tid om det er noe.

TRYGG OG KUNNSKAPSRIK

Lege: Jørgen Utvoll Skrevet

Dr. Jørgen Utvoll er meget dyktig, trygg og kunnskapsrik.

Han er flink med pasienter og utfører god oppfølging og sørger for at man føler seg godt ivaretatt.

Fornøyd og glad

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Jeg har hatt komplekser med nesen min så lenge jeg kan huske. Jeg har levd med det i mange år, og bekymringen min har nok også vært litt ute av proporsjoner i forhold til hva andre har tenkt. Det å gjennomføre en operasjon er også en ganske så big deal, så man burde tenke seg godt om og vurdere å ta noen samtaler med psykolog før man tar den endelige beslutningen. Min skjeve neseskillevegg gjorde at det ble stadig vanskeligere å puste gjennom det ene neseboret, slik at det ble nødvendig med en operasjon for dette. Jeg valgte Tvedt grunnet hans erfaring og dobbel spesialisering, og at det dermed samtidig kunne gjøres en kosmetisk korreksjon. Jeg følte meg godt ivaretatt operasjonsdagen (men et tips: lever mobiltelefonen til personalet før operasjon, så slipper du å sende snaps du angrer på før narkosen er helt ute av kroppen 😅...). Jeg er godt fornøyd resultatet, det ble som forventet. Og det er først i ettertid at jeg virkelig har innsett hvor mye mitt kompleks for nesen min faktisk har spilt inn på livskvaliteten.

Profesjonell og dyktig

Lege: Jørgen Utvoll Skrevet

Utførte kosmetisk kirurgi ved Fornebuklinikken våren 2024. Jørgen var klar og direkte under konsultasjonen. Han var ærlig på hvilket resultat man kunne forvente. Jeg personlig liker at man går rett på sak og at man ikke går rundt grøten.

Resultatet etter operasjonen er jeg meget fornøyd med! Jeg må også si at det er veldig fint at Jørgen er såpass tilgjengelig på tlf etter operasjonen, noe som er veldig trygt for meg som pasient. 10/10

Trygg og svært dyktig

Lege: Marius Barstad Skrevet

Da jeg bestemte meg for å ta brystoperasjon dro jeg på konsultasjon hos Dr. Barstad, og bestemte meg raskt for at det var han jeg ville operere meg hos. Han var trygg og tydelig, informerte meg nøye og ga meg realistiske forventninger. Han svarte på alle spørsmål og jeg følte meg både sett og hørt. Jeg er utrolig fornøyd med hele opplevelsen, alt fra konsultasjon og operasjon, til oppfølging og resultat. Anbefales virkelig!