Heistad Legekontor AS

Gamle Breviksvei 110 3940 Porsgrunn

Siste vurderinger av behandlere ved Heistad Legekontor AS

Grundig og hjelpsom.

Lege: Erik Fløholm Skrevet

Rask og riktig behandling når man trenger det. Og det er vel igrunn det man har legen til.

Stresset og kald

Lege: Erik Fløholm Skrevet

Jeg fikk en dårlig følelse av denne legen. Virket stressa, kald og uinteressert.

Helt ok

Lege: Kai Ottar Houlberg Heier Skrevet

Virker som en helt grei lege. Har vært dere flere ganger, og ikke opplevd noe negativt.

Grundig og faglig god

Lege: Erik Fløholm Skrevet

Jeg har hatt Fløholm i mange år, og kan være enig i at jeg ofte kommer for seint inn, men vi må jo tenke på at legene har ett stort arbeidspress, og gjør så godt de kan overfor alle pasientene. Jeg tenker sånn at da har vel noen foran meg hatt behov for noen min ekstra, og det har han gitt dem. En annen gang er det kanskje jeg som trenger tid.
Jeg opplever å bli tatt på alvor, og grundig undersøkt de gangene det har vært noe alvorlig. Han har vært flink til å stille rett diagnose og anbefale rett behandling.
Jeg syns det er deilig at legen ikke er altfor personlig, men saklig og ryddig :) Har ikke behov for å kaste bort tida der med å snakke om vær og vind. Jeg er veldig fornøyd med min fastlege, og kommer ikke til å bytte!!!

har 0 interesse av sine kunder

Lege: Erik Fløholm Skrevet

Fløholm har nok alt for mange kunder. Han roper opp navnet ditt i døren et kvarter til 20 min for sent. Rett etter han har ropt opp navnet ditt snur han seg rundt og nermest spurter til kontoret sitt. Inne hos Fløholm har jeg aldri vært i mer enn 5 min. Han snakker til deg og ikke med deg. Jeg har hatt Fløholm i 20 år nå. Har på følelsen at det er første gang jeg ser ham , hver gang. Utrolig upersonlig lege! Jeg vil bytte!