Trimveien Legesenter

Trimveien 41 3188 Horten

Siste vurderinger av behandlere ved Trimveien Legesenter

Omgjengelig type

Lege: Bjørn Guillermo Gutierrez Gundersen Skrevet

Har hatt Bjørn som fastlege i over 6 år, og har ikke noe å klage på basert på mine egne erfaringer. Har opplevd at de fleste leger ikke utforsker noe lenger en krembehandling for eksem o.l, og jeg kan dermed ikke klandre noen av dem for at den behandlingen ikke har funket i lengden for meg.

Flink

Lege: Martin Andre Bjørnsgård Skrevet

Fikk denne legen utdelt etter at jeg mistet min fastlege som jeg var superfornøyd med. Var derfor skeptisk etter byttet. Men helt uten grunn. Superfornøyd med Martin som fastlege.

Grundig, profesjonell og lyttende

Lege: Martin Andre Bjørnsgård Skrevet

Her blir man møtt av en profesjonell fastlege som er svært grundig, som tar seg tid, lytter og spør, kommer med konstruktive løsninger. Veldig sympatisk, flink også med barn. Føler meg svært godt ivaretatt de gangene jeg har vært her, og oppfølgingen er også god og rask. Anbefales på det sterkeste!

Empatisk og god kompetanse

Lege: Bjørn Guillermo Gutierrez Gundersen Skrevet

Har hatt han i over i snart 10 år og han er uten tvil en god lege. Han er lett å snakke med og han tar deg seriøst. Han er heller ikke vanskelig å ha seg med å gjøre om man ønsker henvisninger til spesialister. Anbefaler han på det sterkeste, man er den heldigste om man har Bjørn som lege.

Empatisk og dyktig lege.

Lege: Bjørn Guillermo Gutierrez Gundersen Skrevet

Beste legen jeg har hatt. Måtte dessverre bytte grunnet flytting, men dette satt langt inne da jeg i utgangspunktet godt kunne kjørt nesten 4 timer for å beholde han. Trygg, stabil og dyktig lege. Tar seg god tid og jeg har alltid følt meg sett og hørt etter å ha vært der.