Solli Klinikk

Saggata 3 2053 Jessheim

Siste vurderinger av behandlere ved Solli Klinikk

Tar ikke pasienten på alvor

Lege: Tobias Douglas Hamza Dahlgren Skrevet

Lite interessert i pasientens historikk og hva som mulig kan bidra til en bedre helsesituasjon for pasientens del. Mye venting for å få tak i leger ved Solli Klinikk.

Strålende dyktig!

Lege: Kine Helen Ullereng Skrevet

Kine er en svært dyktig fastlege som tar ens problemer på alvor, er veldig profesjonell i behandling og kommuniserer bra til en hver tid. Er veldig fornøyd med henne på alle måter!

Flott lege for meg og mine siden 2006

Lege: Aase Brit Hertzenberg Fæhn Skrevet

Dr.Fæhn er en streng men rettferdig lege, flink. Jeg og mine barn er veldig fornøyde. Hun har stilt opp for meg og mine barn i alle år vi har hatt og har henne som fastlege. Jeg er hos dr.Fæhn hver 6-8 uke. Kan komme akutt inn fra gata om jeg skulle trenge det. Gruer meg til den dagen hun går av med pensjon.

Dårlig.

Lege: Tobias Douglas Hamza Dahlgren Skrevet

Kommer inn til han som ny pas med en lang historikk. Legen har ikke satt seg inn i meg som pasient og vet ingenting om meg når jeg kommer. Gir heller ikke inntrykk for å forstå meg og min situasjon,avfeier meg som pasient. Kommer også med kommentarer som man føler seg nedverdiget. Han har tid men ingen god lege som lytter til deg.

Ikke fornøyd

Lege: Lars Hansen Skrevet

Inte nöjd med denna Fastlegen. Upplever att han inte förstår vad som blir sagt. Istället för att lyssna på vad patienten vill. Så föreslår han ting, som jag redan vet om. Och som jag inte är enig i. Han vägrar att ge mig en hänvisning till MR. Istället så vill han att jag ska kontakta en fysioterapeut, så att han evt kan ge mig en hänvisning till MR. Jag förklara för att jag istället vill ta en MR först. För sen evt kontakta en fysioterapeut. Men detta var han inte intresserad höra på.