Legene på St.Hanshaugen AS

Pilestredet Park 11 A 0176 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Legene på St.Hanshaugen AS

Behandlingen sitter som et skudd

Lege: Umer Ahmed Sheikh Skrevet

Traff bullseye på første forsøk som viser at han vet hva han driver med. Veldig enkel å samarbeide med og E- konsultasjon er ikke til hinder. Setter pasienten i fokus og virker meget interessert i sitt fagområde. Jeg har brukt Umer Ahmed Sheikh i mange år og han har utviklet seg til å bli en meget dyktig medisiner.

Trygg og løsningsorientert

Lege: Umer Ahmed Sheikh Skrevet

Umer har vært legen min i mange år og jeg er fornøyd. Jeg føler meg sett og hørt og samtalen er i fokus under legetimen. Eneste minuset er at det er litt venting på vanlig legetime. Forstår at det blir venting hvis også alle andre pasienter får tiden de trenger, slik jeg har fått. Supplert med e-konsultasjon har samarbeidet fungert utmerket.

God lege

Lege: Sheranti Michelle Bernadette de Mel Skrevet

En utmerket lege, ekte profesjonell innen sitt felten, flink lege som lytter og viser empati, takk for at det finnes leger som henne

Grundig, forståelsesfull og profesjonell

Lege: Sheranti Michelle Bernadette de Mel Skrevet

Jeg har vært pasient hos Sheranti siden 2008 og kommer aldri til å bytte lege! Hun er fantastisk og jeg stoler 100 % på hun og anbefaler hun på det sterkeste. Hun har en imponerende stor omsorg for pasienter og er veldig dyktig. Mange av mine venner og kollegaer har bytte til Sheranti, og alle føler de endelig har funnet en seriøs trygg lege som virkelig bryr seg og prøver å hjelpe. Hun er helt uvurderlig person dersom man har utfordringer og undersøker ting hun ikke vet alt om, ringer på kvelden for å følge opp ved behov. Hun er rett og slett en imponerende dame!
Jentene i resepsjonen er veldig hyggelige, og den blonde damen er veldig beroligende å flink med blodprøver.

Anbefales på det sterkeste!

Lege: Behaylu Yitbarek Muluneh Skrevet

Anbefales på det sterkeste! Utrolig hyggelig og kompetent lege. Løste problemet raskt og på en veldig profesjonell måte.