Anne Aalgaard

Autorisasjon (2013)

SiO Helse Telefonnummer22 85 33 0022 85 33 ...
Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo
Anne Aalgaard er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Aalgaard

Trygg og lyttende

En faglig dyktig lege som ser hele mennesket og aldri virker til å ha dårlig tid når hun er med deg.

Veldig fornøyd

Jeg er veldig fornøyd med Anne! Hun er hyggelig, rolig og tar seg god tid til å forklare. Jeg har opplevd å bli tatt på alvor, og hun videresender til spesialist om hun er i tvil eller ønsker grundigere utredning. Litt lang ventetid ved bestilling av vanlig legetime.

Trygg og kunnskapsrik

Super flink og hyggelig fastlege. Tar seg tid til å informere og forklare. Følte meg velkommen og godt ivaretatt. God service.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Anne er en helt fantastisk fastlege. Hun ser deg og dine problemer. Hun tar seg tid til deg, selv om tiden er knapp. Hun er kunnskapsrik, men også ett varmt medmenneske. Anbefaler alle studenter å ha Anne som fastlege. Jeg gruer meg til dagen jeg ikke lenger er student å kan ha Anne som lege.

Jeg har byttet fastleger oppigjennom (pga. flytting som student) og Anne er desidert den beste fastlegen jeg har hatt.

Omsorgsfull og kunnskapsrik

Hos Anne føler man seg skikkelig ivaretatt. Hun forklarer i detalj hva som foregår i kroppen og hvorfor man føler seg dårlig / hvorfor man har vondt. Hun går også detaljert inn på hva som kan hjelpe på problemene, enten det er medisiner eller andre råd. Utrolig omsorgsfull og hyggelig i møte med pasient. Hun tar seg god tid, stresser ikke, og lytter til det man har å si. Kan virkelig anbefales om man skal ha lege gjennom SiO Helse!