Sverre Enkerud

Autorisasjon (2015)

Sverre Enkerud er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sverre Enkerud

Trygg, flink og omsorgsfull.

Har hatt S.E. som fastlege i 7 år, og har heile tida vore trygg på at eg har fått den beste behandling, og er lei meg for at han sluttar. Han er omsorgsfull og flink, og tek pasienten på alvor. Han er behageleg og sympatisk, og slik eg ser det er han generalt glad i mennesker, og passar godt til å være lege. Eg kjem til å sakna han som min fastlege.

Den beste legen

Alvorlig kronisk sykdom tvang meg til å ha møter med mange forskjellige spesialister.Dr. Sverre er en lege som virkelig skiller seg ut som en fagperson som ikke bare elsker yrket sitt og det han gjør i sitt arbeid. Han elsker mennesker. Empatien han viser når han snakker med pasienten vinner fullstendig pasientens tillit. Tillit mellom behandler og pasient er en av de viktigste faktorene i behandlingen. Dr. Sverre har ingen like når det gjelder å tjene tilliten til alle som trenger helsehjelp, hjelp og til og med råd. Tålmodigheten han viser i å lytte, hans forklaringer og råd gjør ham uunnværlig som personlig lege og allmennlege. Dette er en lege som alltid vil forbedre humøret ditt, uansett hvor ille en person har det med dårlig helse. Energien og entusiasmen jeg opplever ved hvert møte med Dr. Sverre fyller meg med mot og håp om at jeg kan takle sykdommen, uansett hvor alvorlig og vanskelig den er å kontrollere. Dr. Sverre er en fremragende lege og en fantastisk person og personlighet. Få mennesker bærer kallet i sine hjerter. Dr. Sverre er en mann dedikert til legeyrket.

Trygg og kunnskapsrik lege

Tenk å ha ein fastlege som Sverre seier dotter og svigerinna mi.
Veldig kjekt og godt at han bryr seg
Som alvorleg sjuk kom han heim på sjukebesøk
Han bryr seg om korleis eg fortsatt har det
For meg har han reagert og sent meg vidare.noko som har betydd liv eller død.
Vonar me får ha Sverre som lege i Aurland og set pris på hans gode humør og fine kommentarar

Trygg og kunnskapsrik.

Er svært glad for at vi har fått Sverre som lege i Aurland. Han er svært imøtekommende og han tek pasienten på fullt alvor. Blid og omgjengelig som person. Eg kan ikkje få fullrost han nok. Eg er glad for at eg har fått han som fastlege. Han føl meg opp på ein svært tilfredsstillende måte!
Det er mange eg kjenner som set stor pris på han som lege.

Tillitsvekkende og empatisk

Som kronikar gjennom snart 40 år har eg vore i kontakt med mange legar, både ved sjukehusopphald og legekontor. Nokre festar seg meir enn andre, det er dei som er omsorgsfulle samtidig som dei utviser fagleg tyngde, og dermed gjev trygghet. Sverre Enkerud er absolutt ein av desse. Eg opplever Sverre som lyttande, han gjev seg god tid, reflekterer og stiller gode spørsmål. Han tek meg på alvor, og er svært lett å snakke med. Eg bur i nabokommunen, men kjøyrer gjerne dei ekstra mila for å ha Sverre som fastlege.