Umer Ahmed Sheikh

Autorisasjon (2009)

Umer Ahmed Sheikh er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Umer Ahmed Sheikh

Trygg og kunnskapsrik

Jeg har hatt doktor Sheikh som lege i to år og er veldig fornøyd. Han er alltid veldig hyggelig og omsorgsfull. Han er grundig og svært dyktig, og gir raskt hjelp. Anbefaler derfor dr Sheikh på det varmeste.

Blir ikke tatt på alvor

Lite hyggelig legebesøk. Opplevde å ikke bli tatt på alvor da han var tvilende når jeg fortalte om symptomer og sykdomsbilde. Lite service innstilt, klaget over at han hadde mange pasienter som satt å ventet.

Behandlingen sitter som et skudd

Traff bullseye på første forsøk som viser at han vet hva han driver med. Veldig enkel å samarbeide med og E- konsultasjon er ikke til hinder. Setter pasienten i fokus og virker meget interessert i sitt fagområde. Jeg har brukt Umer Ahmed Sheikh i mange år og han har utviklet seg til å bli en meget dyktig medisiner.

Trygg og løsningsorientert

Umer har vært legen min i mange år og jeg er fornøyd. Jeg føler meg sett og hørt og samtalen er i fokus under legetimen. Eneste minuset er at det er litt venting på vanlig legetime. Forstår at det blir venting hvis også alle andre pasienter får tiden de trenger, slik jeg har fått. Supplert med e-konsultasjon har samarbeidet fungert utmerket.

Kunnskapsrik og imøtekommende

Jeg har hatt Umer som fastlege i flere år og er veldig fornøyd. Han er tålmodig, lyttende og omsorgsfull, og jeg har følt meg ivaretatt på beste måte både som pasient og menneske. Hans pasientbehandling avspeiler faglig tyngde og kompetanse, og jeg kan ikke tenke meg en bedre fastlege!