Torstein Sakshaug

Autorisasjon (2007)

Torstein Sakshaug er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Torstein Sakshaug

Verdens beste lege

Utrolig kunnskapsrik lege. Han er profesjonell og samtidig lett å snakke med. Tar både fysiske og psykiske problemstillinger på alvor. Lytter til pasienten og er med å bygger en trygg relasjon.

Det er synd at han er så populær for det er vanskelig å få time hos han, man må bestille god tid i forveien.

Anbefales på det sterkeste.

Beste legen jeg har hatt

God humor, godt humør og en lege som tar deg og det du sier på alvor.

Han finner gode løsninger på ting og utviser god handleevne hvis du trenger videre undersøkelser, trenger å prøve medisiner osv.

Har alltid dratt fra legetime hos Sakshaug med en feeling av at jeg rett og slett har fått god og effektiv hjelp.

Alt i alt en toppers lege!

Trygg følelse

- Det føles trygt
- Man blir hørt
- Man blir tatt på alvor
- gir seg ikke før en løsning er på plass

En empatiløs lege!

Kom inn til denne legen med mange sammensatte problemer. Jeg følte meg ikke tatt på alvor i det hele tatt, uansett hvor mye jeg prøvde å forklare om hvordan jeg har det. Følte meg egentlig latterliggjort av denne legen som egentlig ville ha meg fortest ut av sitt legekontor. Jeg fikk en fornemmelse av at de sammensatte problemene jeg kom for, ble for heavy til denne legen på denne dagen. Når du nærmest flåser av pasienten har du ikke mye empati, en føler seg nesten ikke trodd! Anbefales ikke.

En helt fantastisk lege

Etter flere år og to andre leger var han den første som tok meg på alvor innen smerte og utbrendt problematikk. Henviser videre til relevant utredning. Virker kunnskapsrik, skarp/smart, klok, forståelsesfull, og har humor. Veldig "effektiv", konkret, klar og tydelig. Vet å sette skapet der skapet skal stå, både ovenfor pasient, nav og øvrig helsevesen. Han lytter og forklarer på en lettfattelig måte slik at man ikke føler seg overkjørt, og man slipper rot og unødvendige kamper.
Han har oversikt over helheten. Både over sykdommen, utredninger, behandlingsopplegg både hos ham selv og andre behandlere, livssituasjon og i tilllegg regelverk rundt det å være sykmeldt. Dette gir trygghet og tillit.
Utfører ikke mirakler, men føler at jeg har fått livet i gave av denne legen som tok meg på alvor, fant ut hvorfor jeg er syk og sender meg til relevant behandling.