Jørn Otto Ahlqvist

Autorisasjon (1997)

Hisøy Legesenter Telefonnummer37 05 88 8037 05 88 ...
Noroddveien 2 4816 Kolbjørnsvik
Jørn Otto Ahlqvist er en av 50 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Jørn Otto Ahlqvist

FANTASTISK!

Han er superdyktig, lytter,kommer med forslag,ordner ,veldig jordnær og man føler seg sett og ivaretatt!Kunne ikke bedt om bedre lege i mine øyne! Mvh [Navn fjernet av moderator]

Ordentlig og god lege

Har hatt denne fastlegen i x antall år og er godt over fornøyd. Han bruker tid når det trengs, henviser når det trengs og har alltid ett minutt eller to til overs dersom det er noe mer du har på hjertet. Det tar nesten 30 minutt å kjøre - og det er mange legesentre som er nærmere - men en god lege, de er det langt om, så da kjører jeg mer enn gjerne lengre enn jeg må. Alltid et råd eller to hvis man trenger - og var en god støtte da jeg gikk gravid - hadde aldri vært så rolig under fødsel hadde det ikke vært for at jeg gikk til han isteden for jordmor :-) Takk!

fantastisk lege

medmenneskelig lege som tar deg på allvor og tar seg tid til å forklare ting å høre på deg. jeg er superfornøyd, kommer aldri til å bytte lege. heldigvis fikk mannen byttet til han også. ja det kan være lang ventetid på venterommet, men det er det verdt

Veldig imøtekommende, lyttende

Jeg har hatt Dr Ahlqvist i mange år. Han tar seg alltid god tid til å lytte, men opplever at han ikke tar fibromyalgi helt på alvor, og fort knytter andre lidelser opp mot den diagnosen. Det hender jo at man får andre plager utover den ene lidelsen man har. Og jeg har litt forskjellig jeg sliter med. Men han tar prøver, og sender meg videre hvis det er noe han selv finner ut av. Litt mer opptatt av psyke en fysisk helse til tider, så har man psykiske problemer er han helt topp. Selv om han har mange pasienter på lista si, så tar han seg alltid god tid med hver pasient, noe som selvsagt fører til litt lenger ventetid på venterommet enn normalt. Alt i alt en flink lege, men som sagt, skulle ønske at både han og flere leger, helsearbeidere leste seg opp litt mtp fibromyalgi, og sammenhengen med feks lavt stoffskifte, og div andre ting som utløses hos oss som har denne revmatiske lidelsen.

En flink lege, men med litt dobbelmoral.

Ahlquist er en lege som er flink til å lytte, flink og grundige til å ta deg på alvor,og til å følge deg opp! Men han skrev ut medesiner som er vanedannende i flere år, som jeg virkelig trenger for å ha ett godt liv,så snur han plutselig i motsatt retning og vil ikke gi deg mer etter så mange år,og når du har blitt godt avhengig og ikke klarer deg uten Pga.diagnoser. Så fikk jeg en 100 pk å trappe ned på??? Hva gjør man da ?når han har satt en rød lampe så jeg ikke kan få det jeg trenger av noen leger mer??? Skuffa, og lei meg for at jeg ble behandlet son etter 8 år. Han er utrolig dyktig. Men vær ops på dette!