Nektarios Apostolou

Autorisasjon (2013)

Siste vurderinger av Nektarios Apostolou

Effektiv og flink

Veldig fornøyd med legen. Får rask tilbakemelding og gode råd. Ikke akkurat en lege for smalltalk, men det viktigste er jo at han gjør en god jobb. En lege som ikke kaster bort tiden, og som er klar gjerne et minutt før timen skal begynne

Føler meg tatt på alvor

Noen ganger litt språkutfordringer. Men stort sett går det fint. Tar meg på alvor. Forklarer. Effektiv. Ikke noe småprat.

Grundig og flink fastlege

Veldig fornøyd, føler meg tatt på alvor, hørt, sett og respektert som den jeg er og er glad jeg har fått han som fastlege. Henviser raskt til spesialister og undersøkelser ved behov og der han er i tvil og gir svært raske og detaljerte resultat på resultat som gjør at jeg som kroniker med flere alvorlige diagnoser føler meg veldig trygg. Språkmessig var jeg litt usikker i starten men opplever at han forstår språket mye bedre enn han snakker, så ikke noe problem bare en tilvenning.

Kjempefornøyd

Tar seg god tid. Grundig, nøye og dyktig. Imøtekommende. Rask til å gi tilbakemelding på prøvesvar. Blir tatt på alvor og han bruker god tid.

God lege, følger deg opp

Nøyaktig og god lege som følger deg opp som pasient - både fysisk og via Helse-Norge.

Språket er ikke det beste, men skal vi få løst legekrisen i Norge så må vi nordmenn tåle at noen snakker litt gebrokkent.

Han er direkte og ærlig, og forteller deg hva han mener. Det setter jeg pris på.