Hege Axe Øvsteng

Autorisasjon (1999)

Hege Axe Øvsteng er en av 14 fastleger i Ørsta

Siste vurderinger av Hege Axe Øvsteng

Vennleg lege med integritet

Har vore fastlegen min i fleire år. Er alltid oppmerksom, gir seg god tid og er grundig og kunnskapsrik. Sender til spesialist ved behov. Viser respekt og forståing. Ein heilt topp fastlege!

Hvilken flott omsorg.

Kom på legevakten med utrolige smerter. Hun tok seg god tid prøvde å få i meg smertestillende selv om jeg kastet opp det meste. Tilkalte ambulanse og fikk meg inn til Ålesund en søndags natt. Maken til omsorg, fra en lege jeg ikke har møtt før, har jeg aldri opplevd. Ønsker å skifte til henne som fastlege, men det er ikke plass hos henne. Min kone er så heldig å ha henne til fastlege og vi er inderlig glad for det. Hun bryr seg.

Forståelsesfull og flink

Dette er en lege jeg har hatt lenge nå. Og jeg stoler totalt på hennes råd og vurderinger.
Jeg har vert gjennom oppturer og nedturer. Gått gjennom en graviditet og oppfølging av gutten sammen. Er det noen som fortjener en stjerne. Er det denne legen.

meget dyktig og kunskaprik lege

Fastlegen min i fleire år, ho er lett å kommunisere med og tar alltid seriøst og undersøker nøye. Kan snakke med ho om alt.

ikke serrlig fornøyd

Overfladisk tarr seg ikke tid til og foreta en helhetlig vurdering av pasienten da hun ikke foretar de medisinske undersøkelser som er ønskelig.
Lytter ikke til pasientens ønsker om nødvendig behandling. Med andre ord , virker det som hun ikke bryr seg så my om pasientens ve og vel