René Rodriguez Soto

Autorisasjon (2007)

Borgen Legekontor Telefonnummer66 78 07 2966 78 07 ...
Borgenveien 120 1388 Borgen
René Rodriguez Soto er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av René Rodriguez Soto

Vennlig, lyttende og grundig

Jeg vil anbefale Dr Rodriguez Soto på det varmeste! Særdeles god oppfølging av mine mange plager. Jeg oppfatter han som oppriktig interessert og hjelpsom. Henviser lett videre for å komme til bunns i problematikken.

Jeg gir både han og hans særdeles vennlige legesekretær mine beste anbefalinger!

God fastlege

René Soto på Borgen legekontor er en hyggelig og kunnskapsrik lege som har tid til å høre på deg og tar det du sier på alvor.
Anbefales!

God og tilstedeværende lege

Min erfaring med legekontoret (både lege og sykepleier) er meget god. Vennlige og faglig dyktige. Tar meg alvorlig.

Arrogant, tiltaksløs og elendig lokale, hvor det er svært lytt!

Setter seg IKKE inn i epikriser fra sykehuset. Jeg har en kronisk, vanskelig sykdom, hvor sykehuset forventer tett oppfølging fra FL når jeg ikke er innlagt.
Dr Soto leser tydeligvis ikke epikriser. Både Dr Soto og sekretæren virker arrogante og nedlatende. Altfor lytt! Sitter på venterommet og hører ALT som blir sagt,- både på tlf, lab og inne hos legen. Slikt går virkelig ikke an!
Får beskjed fra sekretæren at jeg kan bestille nye resepter via Pasient Sky før kontoret stenger fra 19/12 og ut jula.
Dette har jeg gjort, men ikke fått reseptene.
Dermed er jeg tom for viktige medisiner i jula.
Bytter fastlege, og vil virkelig anbefale kronisk syke pasienter å holde seg unna dette legekontoret!
Årsak: arroganse, nedlatenhet, dårlig oppfølging både ang epikriser og fornying av medisiner, samt bryter taushetsplikten konstant pga at det er så lytt der,

Ikke bra mistillit

Begynte bra og hyggelig, så forandret ting seg, du kviet deg for å dra til legen pga problemer/medisinsk sykdom, alltid spørsmål og skremsels propaganda og sier det motsatte som er eksperter på medisinsk felt og tror en fasit gjelder alle pasienter. Glad jeg byttet, føler meg rett og slett ikke velkommen og Milo som er vikar er en sak for seg selv, att det er mulig