Ivanna Øien

Autorisasjon (2008)

Sandefjord Helsepark Telefonnummer33 44 82 2033 44 82 ...
Skiringssalveien 20 3208 Sandefjord
Ivanna Øien er en av 69 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Ivanna Øien

Ærlig og tillitsfull

Jeg kjenner meg ikke igjen i de negative vurderingene om Ivanna. Det var litt usikkert i starten, men ble bedre og bedre for hver legetime.

Nå har barna mine og jeg hatt henne som eneste fastlege. Hun er god til å lytte, undersøke og foreslå løsninger. Resept og henvisning ordnet hun med en gang når de trengs. Jeg føler at vi blir tatt seriøst når vi snakker om både psykiske og fysiske plager.

Jeg skulle nesten ønske at hun var tilgjengelig hver gang vi trengte henne da hun kjenner til vår historikk, men alt i alt kunne vi ikke tenkt oss å bytte henne ut.

Meget flink og hyggelig lege

Kjappe og riktige vurderinger. Godt likt av meg og mine barn. Konkret og tydelig. Ryddig.
Alltid i rute. Meget flink med barn!

Dyktig lege!

Har vært heldig å ha Ivanna som fastlege nå, i endel år.
Har flere varige syksommer, og er det ei som har stått på for meg, for at jeg skal få rett hjelp, og behandling, så er det henne.
Kunne ikke hatt en bedre lege. Men livet er slik, alle kan ikke være en god match.
Jeg er i hvert fall fornøyd.

Beste legen ever

Har hatt ivanna som fastlege i mange år nå og kunne ikkje fått ein bedre lege. Alltid tid til meg og blir veldig godt ivaretatt. Rett og slett ein fantastisk lege.

Hyggelig, oppmerksom og lyttende

Jeg har brukt denne legen over en tid nå og er meget godt fornøyd med henne. Fra første øyeblikk fant vi en fin tone og jeg opplever henne som både dyktig og empatisk. Hun virker også godt forberedt når jeg møter opp til time. Jeg har noen helseplager som jeg sliter med i hverdagen. Jeg føler at hun forstår meg, tar meg på alvor og bistår til at jeg skal ha det så bra som mulig. Hun har også tatt grep i forhold til min tidligere medisinering, noe som har vært svært positivt for meg. Jeg trives svært godt med min lege og håper jeg får beholde henne lenge.