Jonne Stig-Erik Kalstad

• Anestesiologi

Autorisasjon (2001)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Leger i Nord Telefonnummer75 55 06 0075 55 06 ...
City Nord, Stormyra 20 8008 Bodø
Jonne Stig-Erik Kalstad er en av 58 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Jonne Stig-Erik Kalstad

Meget arrogant og frekk lege

Kommer til legen etter å ha ventet på time i flere måneder. Kommer til avtalt tid og blir sittende å vente i 1 time over tiden som var avtalt. Dette var fordi de satt å spiste lunsj i ca. en 1 time.

Når jeg endelig kommer inn til timen min, får jeg spørsmål om hva som feiler meg denne gangen da, i en frekk tone. Jeg forklarer situasjonen og plagene mine, og han bare puster tungt ut og ser på meg som om jeg skulle vært gal.

Videre får jeg spørsmål om hva han skal gjøre med dette. Jeg føler derfor at jeg må stille egen diagnose og at jeg ikke har fått den hjelpen jeg trenger.

Han er frekk og ufin mot pasientene. Han haster seg gjennom timene sine og har ikke brukt mer enn 4 minutter på mine timer oppigjennom tiden.

Jeg føler meg ikke sett, hørt eller hjulpet.

Anbefaler IKKE.

Kjempefornøyd!

Har hatt Jonne som lege de siste 6 årene, når ting har forverret seg med helsa har han alltid tatt meg seriøst, lyttet og gjort at jeg har følt meg sett og fulgt opp. Har heller aldri følt at han har stresset med å gjøre seg ferdig med timen. Kommer aldri til å bytte fastlege.
Hører andre plasser at det er vanskelig å få time, få kontakt samt lang ventetid, men hos Leger i Nord går det ikke mye over tiden, de finner alltid tid og en løsning.

Kommenterer på utseendet, svært arrogant og ikke interressert i deg som pasient

Nok en elendig lege i en lang rekke. Jeg fikk nesten hakeslepp da han helt ut av det blå begynte å kommentere på vekten min, og hvordan jeg "måtte gå ned i vekt, du kan ikke være sånn" - når det var et helt annet problem jeg var inne for. (Jeg kan legge til at jeg er riktignok estetisk sett ikke tynn, - som i at jeg ikke er attraktiv, som denne legen flere ganger har antydet, - men ikke overvektig som i helsemessig dårlig forstand. Synes rett og slett det var ubehagelig og ydmykende at det var så viktig for ham å legge det frem på en slik måte. Uansett hva jeg trengte hjelp med var det vekt han fokuserte på. Revet sene i ankel? Utredning for cyster? Kul i huden som man bekymrer seg for? Jernmangel? Bare å gå ned i vekt det, så ordner det seg. Vet ikke hvordan det går an å være så smakløs. Fine lokaler, da.

Dyktig og lyttende

Jonne er en lege som er god til å lytte og vise omsorg, samtidig som han er faglig dyktig. Både jeg, kona og svigermor er svært fornøyd og anbefaler ham på det sterkeste

Veldig dyktig lege

Er svært fornøyd med Jonne. Kunnskapsrik snill
og dyktig lege. Flere i min familie har Jonne som fastleglege. Han er en utrolig ok person