Karin Nilsen

Autorisasjon (1989)

Ingen på venteliste

Bodin Legekontor Telefonnummer75 50 70 4075 50 70 ...
Østensenveien 9 8009 Bodø
Karin Nilsen er en av 59 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Karin Nilsen

Helt ok

Har vært innom hos henne flere ganger, men føler ikke at hun ønsker meg frisk. Akkurat som hun virker litt arrogant, men som nevnt her ang ikke sende pasienter videre, ble jeg raskt sendt til sykhuset en gang. Kan ikke si annet enn at hun er helt ok.

Flink lege

Har hadd Karin til fastlege i mange år, det første året jeg hadde henne syntes jeg hun var litt arrogant, men etterhvert da vi ble bedre kjent følte jeg at jeg alltid ble tatt på alvor av henne, hun undersøker godt, samt at hun nøler ikke med å sende henvisning videre. En veldig hyggelig lege.

Det eneste minuset er at noen av legesekeretærene er veldig sure, samt at det kan være meget vanskelig å få kontakt på telefon med kontoret.

Slettes ikke til å anbefale!

Har hatt Karin som fastlege så lenge jeg kan huske.. Å bestille en time hos henne er rett og slett bare en vits. Man kan med god klaring komme en halvtime forsinket, da man uten unntak ikke får komme inn før minst 30-40 minutter etter avtalt time.. Hun virker avvisende og tar deg sjeldent serriøst. Ikke interressert i å lytte. Man får ikke den hjelpen man trenger, og betaler skjorta og ræva for 5 minutt og ett klapp på skuldra!

Elendig lege

Karin hadde jeg i ett halvt år før nyttår ENDELIG kom og jeg kunne bytte lege igjen. Jeg ble overhode ikke hørt på, fikk meget dårlig hjelp og opplevde en lege som kun tenkte penger. Arrogant holdning der hun viste best og ikke henviste til andre med bedre kunnskap om emnene. Jeg anbefaler definitivt ikke Karin, eller legesenteret i det hele tatt med sure arbeidere i skranken.

Ikke så god på kommunikasjon

Synes det er vanskelig å snakke med henne, hun virker avvisende.