Luiz Gustavo Revollo Saucedo

Autorisasjon (2012)

Trekanten legesenter Telefonnummer38 01 85 1038 01 85 ...
Vågsbygd Ringvei 100B 4621 Kristiansand S
Luiz Gustavo Revollo Saucedo er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Luiz Gustavo Revollo Saucedo

Fantastisk, trygg, imøtekommende, kunnskapsrik, behjelpelig, empatisk, flink, nøye

Unik, fantastisk lege som gjør alt i sin makt i å hjelpe. Henviser videre kjapt om det trengs.
Ærlig, blid, dyktig, trygg, omtenksom, forsiktig med resepter på en positiv måte. En lege jeg aldri selv kommer til å bytte ut. Er han stresset er grunnen for mange pasienter i forhold til tiden han har per pers. Beste lege jeg har hatt.

Beste legen jeg kunne hatt, stor fornøyd

Jeg blir ivaretatt av Gustavo og han tar meg veldig alvorlig og gjør hva som helst for å hjelpe meg spm pasient med de store problemene jeg sliter med. Kunne ikke hatt en bedre fastlege. Er storfornøyd. Det er dessverre blitt mange flere oppgaver for fastlegene så de har mye mer å gjøre. Gustavo er man i de beste hender hos. Han er jeg trygg hos og man merker han gjør alt for sine pasienter. Jeg kan anbefale denne legen.

Fantastisk lege

Har bare gode opplevelser å fortelle om. Han hører deg og tar på alvor det du mener plager deg i kroppen. Han prøver alltid å gi deg den følelse at det var verdt å komme. Tar god tid for å folklare og er åpen for å finne forskjellige løsninger enn å gi deg piller som mange andre leger gjør.
Desverre har jeg flyttet fra Kristiansand og måtte bytte, Hadde tatt med min lege om det var mulig.
Anbefales på det sterkeste !
Takk for at du bryr deg om oss Gustavo! Lykke til!

Trygg og flink

Jeg har hatt han som fastlege i over tre år, og jeg er en av dem som dessverre ofte er hos legen. Han er den beste legen jeg har vært borti, og en lege jeg stoler på at gjør det beste han kan, og hvis ikke han kan, vet han om andre som kan.
Han er flink til å henvise videre, tar alle nødvendige prøver, flink til å sjekke alt som kan være årsaken.
Jeg føler alltid at han tror på meg, føler meg forstått, og han har empati og forstår meg i situasjonen jeg er i.
Rett og slett en superflink og motivert lege!

kjempedyktig lege!

kjempedyktig lege! lege som lytter og tar deg seriøst. Han forsøker å finne løsninger som er best for deg som pasient. Lite fravær, så en slipper å måtte gå til vikarierende lege.