Kari Ørbech Bjørkum

Autorisert1991
SpesialiseringIndremedisin
Bli varslet?

Reservasjoner

Vi har ikke registrert at Kari Ørbech Bjørkum har reservert seg mot å yte noen typer medisinsk bistand til pasienter.

Kjenner du til fastleger som reserverer seg? Tips oss: post@legelisten.no

Ullevålsveien Legesenter

Ullevålsveien 93 0359 Oslo
Kari Ørbech Bjørkum er en av 544 fastleger i Oslo

Anbefal legen til andre

Siste vurderinger av Kari Ørbech Bjørkum

empatisk og medmenneskelig...
Skrevet 14. mai 2013

et medmenneske med empati etter min mening... ikke mange leger som gråter sammen med deg når du forteller din historie, og som deler sin egne livserfaringer med deg etter første møtet... hun kan fremstå som noe " hastig", direkte og streng, men det har alle mennesker behov for i livene sine innimellom ;) men hun har tatt meg og mine problemer og utfordringer på alvor, og har alltid lyttet til meg og vært en god støtte og samtalepartner under min vanskelige periode.

Travel og overarbeidet, men sørger alltid for at du skal bestille unødvendige ekstratimer
Skrevet 11. april 2013

Er alltid travel og stresset. Likevel sørger hun alltid for at man skal bestille en ekstra time, slik at nesten hvert eneste legebesøk ender opp i flere besøk. Du må aldri komme til Bjørkum med mer enn en plage eller tema. Gjør du det, ber hun deg bare bestille en ekstra time. Dette, kombinert med at hun har altfor mange pasienter og lite empati, gjør henne til en ganske dårlig fastlege.

En svært god lege!
Skrevet 22. februar 2013

Etter å ha prøvd flere forskjellige leger da jeg flyttet til Oslo, fikk jeg tips om Kari Bjørkum. Har nå hatt henne som fastlege i 6 år, og kommer aldri til å bytte!

Kan være travel, men om en trenger time raskt - får man det. Legesekretærene på Ullevålsveien er også dyktige (men kan kanskje virke litt "strenge").

Bjørkum er alltid oppdatert på journal, god til å følge opp og nøler heller ikke med å henvise videre dersom det er behov for det.

Hun er god til å lytte og virker genuint interessert i å komme frem til løsninger som fungerer best for deg som pasient.

Fantastisk
Skrevet 17. januar 2013

Denne legen er utrolig dyktig i sin jobb. Hun fremstår som rasjonell, omtenksom men som en lege med stor integritet. Det setter jeg utrolig stor pris på, og gjør meg desto tryggere når jeg kommer til henne. Ville aldri i verdenbyttet lege, og hun blir anbefalt til alle mine venninner.

Verste legeopplevelse i mitt liv
Skrevet 11. november 2012

Virker faglig dyktig, men har ikke den "medmenneskelige" siden som er det er godt å møte hos en lege når man har det vanskelig. Manglende empati rett og slett, og har det alltid travelt. Sist jeg hadde time forlot jeg kontoret i tårer. Jeg husker ikke alle detaljer, men tror jeg spurte en gang for mye om planen for meg fremover. Hun ble kjempe irritert, hevet stemmen og kjeftet i vei som om jeg var et umulig barn. Det var det siste jeg trengte den dagen. Hun tåler ikke at man stiller spørsmålstegn, det blir fra hennes side registrert som et personangrep.
Kommer til å bytte lege så fort som overhodet mulig.