Kari Ørbech Bjørkum

Ullevålsveien Legesenter Kvinne, 53 år

Autorisert1991
SpesialiseringIndremedisin

Reservasjoner

Vi har ikke registrert at Kari Ørbech Bjørkum har reservert seg mot å yte noen typer medisinsk bistand til pasienter.

Kjenner du til fastleger som reserverer seg? Tips oss: post@legelisten.no

Ullevålsveien Legesenter

Ullevålsveien 93 0359 Oslo
Kari Ørbech Bjørkum er en av 558 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kari Ørbech Bjørkum

flotteste legen jeg noengang har hatt

Hun tar vare på deg, ser deg og følger deg opp på en fantastisk måte!

Empatisk og grundig

Kari er den mest empatiske legen jeg har hatt. Hun hører virkelig etter, selv det som ikke sies høyt, og forstår helheten i sykdomsbildet langt utenfor det rent medisinske. Et fantastisk medmenneske og flink lege som gjør grundig arbeid!

empatisk og medmenneskelig...

et medmenneske med empati etter min mening... ikke mange leger som gråter sammen med deg når du forteller din historie, og som deler sin egne livserfaringer med deg etter første møtet... hun kan fremstå som noe " hastig", direkte og streng, men det har alle mennesker behov for i livene sine innimellom ;) men hun har tatt meg og mine problemer og utfordringer på alvor, og har alltid lyttet til meg og vært en god støtte og samtalepartner under min vanskelige periode.

En svært god lege!

Etter å ha prøvd flere forskjellige leger da jeg flyttet til Oslo, fikk jeg tips om Kari Bjørkum. Har nå hatt henne som fastlege i 6 år, og kommer aldri til å bytte!

Kan være travel, men om en trenger time raskt - får man det. Legesekretærene på Ullevålsveien er også dyktige (men kan kanskje virke litt "strenge").

Bjørkum er alltid oppdatert på journal, god til å følge opp og nøler heller ikke med å henvise videre dersom det er behov for det.

Hun er god til å lytte og virker genuint interessert i å komme frem til løsninger som fungerer best for deg som pasient.

Fantastisk

Denne legen er utrolig dyktig i sin jobb. Hun fremstår som rasjonell, omtenksom men som en lege med stor integritet. Det setter jeg utrolig stor pris på, og gjør meg desto tryggere når jeg kommer til henne. Ville aldri i verdenbyttet lege, og hun blir anbefalt til alle mine venninner.