Kari Ørbech Bjørkum

Ullevålsveien 93 0359 Oslo
Kari Ørbech Bjørkum er en av 574 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kari Ørbech Bjørkum

En fantastisk lege

Dr. Bjørkum er faglig dyktig, nøye, lyttende og empatisk. Jeg opplever alltid at mitt ve og vel er hennes høyeste prioritet.

Faglig sterk og engasjert i pasienten

Jeg har hatt fire fastleger. Kari Bjørkum skiller seg klart fra de andre. Hun er faglig sterk og veldig trygg, og der hun ikke er det, nøler hun ikke med å henvise til spesialister. Denne legen ser pasienten og tør å stille de viktige spørsmålene. Og ikke minst gi tydelige råd og instrukser. Hun er tydelig. Og hun prioriterer hardt. Hun bruker ikke mange minuttene på deg hvis det er en rutinegreie, men ser ikke en gang på klokken hvis du kommer med mer alvorlige ting. Da får neste pasient vente. Selv om jeg har flyttet til andre siden av byen, vil jeg ikke byte lege.

flotteste legen jeg noengang har hatt

Hun tar vare på deg, ser deg og følger deg opp på en fantastisk måte!

Empatisk og grundig

Kari er den mest empatiske legen jeg har hatt. Hun hører virkelig etter, selv det som ikke sies høyt, og forstår helheten i sykdomsbildet langt utenfor det rent medisinske. Et fantastisk medmenneske og flink lege som gjør grundig arbeid!

empatisk og medmenneskelig...

et medmenneske med empati etter min mening... ikke mange leger som gråter sammen med deg når du forteller din historie, og som deler sin egne livserfaringer med deg etter første møtet... hun kan fremstå som noe " hastig", direkte og streng, men det har alle mennesker behov for i livene sine innimellom ;) men hun har tatt meg og mine problemer og utfordringer på alvor, og har alltid lyttet til meg og vært en god støtte og samtalepartner under min vanskelige periode.