Christian Grorud

Autorisasjon (1989)

Linde Legegruppe AS Telefonnummer22 72 70 6022 72 70 ...
Erich Mogensøns vei 38 0594 Oslo
Christian Grorud er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Christian Grorud

En fantastisk lege.

Christian Grorud opplever både jeg og min familie som en dyktig, empatisk og forståelsesfull lege. Vi har alltid følt oss godt ivaretatt av han og vi er alle glade for å ha han som fastlege. Min datter har flyttet til Bærum, men var aldri i tvil om at hun ville fortsette å ha Christian som sin fastlege. Takk for at du tar så godt vare på pasientene dine, Christian.

Savnet at han våget å snakke om det som er veldig vsnskelig

Jeg opplever at Grorud har lett humør, prater mye og sitter lite i ro. Jeg har jobbet dypt i eget liv, og våger å prate om min veldig tøffe helsemessige situasjon. Jeg opplevde at Grorud vek unna da. En gang sendte han et skriv om meg til en annen fagperson med mine diagnoser osv. Helt for seg selv sto det en krenkende og usann betegnelse på meg som person. Han har i ettertid måtte stryke den, da han ikke har dekning for det. Skummelt at han ikke skjekker hva han skriver før han sender det. Jeg har selv jobbet i helsevesenet og da lærte vi en høy etisk standard på journalføring. Han glemte også flere ting han fått beskjed om å følge opp om min helse.

Kunnskapsrik og lett å prate med

Kunnskapsrik
En lege det er lett å prate med. Han er flink til å lytte du føler at han bryr seg.
En flink lege.

Den beste legen.

Jeg har hatt Christian Grorud som fastlege de siste 15 årene. Jeg har flyttet ut av kommunen, men reiser gjerne litt lenger for å kunne fortsette å komme til Christian Grorud. Han har alltid tatt meg på alvor og jeg føler jeg får en veldig bra oppfølging.

Utrolig dårlig

Legene i Linde legegruppe, og spesielt Christian Grorud, er gått ut på dato for lenge siden. Jeg opplever de som surrete, og dårlig orienterte. De har for mange pasienter til at man kan få tilstrekkelig oppfølging, og gode råd videre er det aldri å få. Dårlig kompetanse utover normal vett om sykdom og skader. Aldri god service, og utrolig dårlig oppførsel på samtlige i skranken. Opplever de også som stigmatiserende og dømmende.