Staffan Reidar Jacobsen

Sinsenklinikken Mann, 43 år

Autorisert2006
Ledige plasser 14 av 1400
Vil du bytte til denne fastlegen?

Reservasjoner

Vi har ikke registrert at Staffan Reidar Jacobsen har reservert seg mot å yte noen typer medisinsk bistand til pasienter.

Kjenner du til fastleger som reserverer seg? Tips oss: post@legelisten.no

Sinsenklinikken

Lørenveien 55 0580 Oslo
Staffan Reidar Jacobsen er en av 552 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Staffan Reidar Jacobsen

Anbefales!

Jacobsen kan ofte være litt forsinket men det er faktisk ett godt tegn hos denne legen. Det betyr at han tar seg tid til sine pasienter, og lytter gjerne til det du har og fortelle. Det er i hvertfall slik jeg har opplevd han. Anbefales på det sterkeste - er den beste legen jeg har hatt så langt.

Helt klart den beste fastlegen jeg har hatt.

Vennlig, flink og seriøs lege. Han er god til å lytte og husker godt fra gang til gang. Jeg føler alltid at jeg blir tatt på alvor. Han tar seg god tid og han er åpen for spørsmål.

Kontorpersonalet får ikke like høyt score fra meg. De virker generelt i dårlig humør og er, til tider, direkte ubehagelige når man henvender seg for å få hjelp.

Den beste legen jeg har hatt

Den beste legen jeg har hatt, faktisk. Han er akkurat slik en lege burde være, godt forbilde for andre leger! :)

Kjempefornøyd!

Jeg har vært mye hos legen de siste par årene grunnet ulike sykdommer. Har noen ganger kommet til vikarleger, som på langt nær kan måle seg med Jacobsen. Han er noen ganger forsinket, ja, men det er fordi han tar seg tid til pasientene sine. Han er den beste legen jeg har hatt! han er ikke av den typen leger som tror de er allvitende, men han lytter og vet hvor han evt. skal henvise deg videre. Han er forståelsesfull, og husker pasientene fra gang til gang. Han er vennlig og blid og jeg opplever å bli møtt på en veldig god måte!

God og profesjonell Lege

Har hatt Staffan som fastlege i 3 år. Han er en meget profesjonell og bra lege. Kan anbefales.

Hilsen Mann, 32.