Staffan Reidar Jacobsen

Alder43 år
Autorisert2006
Bli varslet?

Reservasjoner

Vi har ikke registrert at Staffan Reidar Jacobsen har reservert seg mot å yte noen typer medisinsk bistand til pasienter.

Kjenner du til fastleger som reserverer seg? Tips oss: post@legelisten.no

Sinsenklinikken

Lørenveien 55 0580 Oslo
Staffan Reidar Jacobsen er en av 535 fastleger i Oslo

Anbefal legen til andre

Siste vurderinger av Staffan Reidar Jacobsen

Helt klart den beste fastlegen jeg har hatt.
Skrevet 17. januar 2014

Vennlig, flink og seriøs lege. Han er god til å lytte og husker godt fra gang til gang. Jeg føler alltid at jeg blir tatt på alvor. Han tar seg god tid og han er åpen for spørsmål.

Kontorpersonalet får ikke like høyt score fra meg. De virker generelt i dårlig humør og er, til tider, direkte ubehagelige når man henvender seg for å få hjelp.

Den beste legen jeg har hatt
Skrevet 17. januar 2014

Den beste legen jeg har hatt, faktisk. Han er akkurat slik en lege burde være, godt forbilde for andre leger! :)

Kjempefornøyd!
Skrevet 17. januar 2014

Jeg har vært mye hos legen de siste par årene grunnet ulike sykdommer. Har noen ganger kommet til vikarleger, som på langt nær kan måle seg med Jacobsen. Han er noen ganger forsinket, ja, men det er fordi han tar seg tid til pasientene sine. Han er den beste legen jeg har hatt! han er ikke av den typen leger som tror de er allvitende, men han lytter og vet hvor han evt. skal henvise deg videre. Han er forståelsesfull, og husker pasientene fra gang til gang. Han er vennlig og blid og jeg opplever å bli møtt på en veldig god måte!

God og profesjonell Lege
Skrevet 8. januar 2014

Har hatt Staffan som fastlege i 3 år. Han er en meget profesjonell og bra lege. Kan anbefales.

Hilsen Mann, 32.

Empatisk, fordomsfri og vennlig lege
Skrevet 22. september 2013

Jacobsen er en meget hyggelig og flink lege. Han tar alle mine bekymringer og spørsmål på alvor, og har vist et betryggende personlig engasjement når jeg har hatt det vanskelig.