Staffan Reidar Jacobsen

Lørenfaret 3 0585 Oslo
Tlf: 07113
Staffan Reidar Jacobsen er en av 574 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Staffan Reidar Jacobsen

Ok, men lite tilgjengelig.

Behagelig og grundig når du først får time hos han. Blir nesten alltid henvist til en av kollegene.

Negativ opplevelse av forkontoret. Kort og lite vennlige, ikketil å stole på når det gjelder beskjeder OL.

Har aldri tid.

Jeg har hatt denne mannen som fastlege i 3-4 år og har kanskje vært på klinikken rundt 10 ganger i forbindelse med sykdom, resepter etc.

Jeg har aldri møtt fyren da han aldri har ledig tid, alltid får jeg oppnevnt en vikarlege - som bryr seg mer om klokken enn deg som pasient.

For å fornye en resept er du nødt til å møte opp fysisk og betale for konsultasjon, selvom det skulle gjelde en begredelig allergi-medisin.

Tålmodig og engasjert!

Veldig sympatisk lege! Den beste jeg har hatt så langt. Veldig flink til å lytte og stresser ikke i det hele tatt.
Anbefales på det varmeste

Anbefales!

Jacobsen kan ofte være litt forsinket men det er faktisk ett godt tegn hos denne legen. Det betyr at han tar seg tid til sine pasienter, og lytter gjerne til det du har og fortelle. Det er i hvertfall slik jeg har opplevd han. Anbefales på det sterkeste - er den beste legen jeg har hatt så langt.

Helt klart den beste fastlegen jeg har hatt.

Vennlig, flink og seriøs lege. Han er god til å lytte og husker godt fra gang til gang. Jeg føler alltid at jeg blir tatt på alvor. Han tar seg god tid og han er åpen for spørsmål.

Kontorpersonalet får ikke like høyt score fra meg. De virker generelt i dårlig humør og er, til tider, direkte ubehagelige når man henvender seg for å få hjelp.