Sverre Sand

Sverre Sand er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Sverre Sand

Utrolig dyktig

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Var så heldig og ble henvist til Sverre Sand da jeg var gravid i 22 og hadde risikosvangerskap. Fikk tett og god oppfølgning, han hadde empati, var morsom og veldig snill. Tok seg tid til å forklare, stille spørsmål og var dyktig. Både jeg og min mann var utrolig taknemmelig for han. Beste legen jeg har vært borti.

Gynekolog

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Veldig hyggelige i resepsjonen. Helt grei time, men opplevde verken empati eller interesse for meg som pasient, tross funn og lang helsehistorikk. Brydde seg rett og slett ikke, og bagatelliserte spørsmål og situasjonen jeg står i. Både jeg og generelt kvinnehelse fortjener et bedre fokus enn som så! Ble også innledningsvis flyttet over til privatpraktiserende gynekolog, uten avtale. En slik konsultasjon koster 1400 kr. Dette ble jeg ikke informert om, og det ble heller ikke avklart med meg om jeg samtykket til dette. Fikk bare en melding om at jeg måtte betale kr. 1400 kr for en time, og at jeg måtte avbestille denne timen innen 24 timer, ellers måtte jeg betale. Dette var en gynekolog som jeg ikke var henvist til fra min fastlege, og/eller hadde samtykket til å bli overført til. Ikke tillitsvekkende, og du er bare en av mange. Det holder ikke.

En dedikert og særdeles dyktig og hyggelig lege.

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Sverre Sand er en lege jeg kan anbefale på det varmeste. Man føler seg trygg og ivaretatt på den aller beste måte.

Effektiv, trygg, forståelsesfull og informativ

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Fantastisk lege og flott menneske. Tok seg god tid, informerte og viste forståelse. Byttet smertefritt spiral, undersøkte og tok tester på et blunk. Veldig fornøyd!

Fantastisk

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

En fantastisk lege👏💐Så tilstede , informativ på en så forståelig måte.Lyttende og så dyktig positiv.Tusen takk 💐