Knut Magne Uv

Knut Magne Uv er gynekolog i Drammen

Siste vurderinger av Knut Magne Uv

Trygg og profesjonell

Beste spesialist noensinne 🤗

Trygg og profesjonell, effektiv og hele hans vesen gir et inntrykk av at han "ser" deg 👍 ...

Han ivaretar pasientene sine på beste måte❣️

~ Virkelig sympatisk ~

Nydelig lege/gynekolog

Klinikk: Knut Magne Uv Skrevet

Jeg har pga tidligere erfaringer et veldig anstrengt forhold til mannlige gynekologer. Ble henvist til Uv av det offentlige så hadde ikke noe valg.

Uv tok ned alle mine bekymringer ved sin profesjonelle og omsorgsfulle væremåte. Jeg har alltid hatt samboer med meg ved gyn.besøk, men skal jeg til Uv igjen tror jeg faktisk at jeg tør å reise alene. Anbefales på det varmeste.

Kompetent,empatisk og trygg.

Klinikk: Knut Magne Uv Skrevet

Grunnet traumer,er dette en situasjon som kunne vært utfordrende,sårbar og vanskelig. Gynekolog Uv var ivaretagende,trygg og empatisk. Ble møtt med forståelse og kompetanse og følte meg ivaretatt. Meget profesjonell og behagelig i sin opptreden. Kommer ikke til å bruke noen andre,og anbefaler ham på det sterkeste. Har 3 døtre som jeg allerede har anbefalt ham til,så jeg tenker det sier alt om hvor stor pris jeg satte på opplevelsen av møtet med gynekolog Uv. Det er akkurat en sånn lege vi kunne trenge flere av!

Trygg og hyggelig

Klinikk: Knut Magne Uv Skrevet

Etter dårlig opplevelse hos annen gynekolog, fikk jeg anbefalt Dr. Uv og byttet til han. Jeg føler meg trygg og ivaretatt. Totalt sett, en fantastisk gynekolog! Anbefales på det varmeste.

En fantastisk lege!

Klinikk: Knut Magne Uv Skrevet

Jeg er så utrolig fornøyd med Dr.Uv.
Har gått til han siden 2017 og til tider vært hos han 2x i året for oppfølgning. Han er super dyktig og virkelig kompetent på sitt felt. Han er god på å forklare og gi informasjon. Jeg føler meg så ivaretatt og trygg når jeg har time hos han og jeg har aldri følt meg engstelig eller ubekvem. Jeg merker at han genuint bryr seg om meg og mine behov og han gjør alt han kan for å hjelpe. Han har hjulpet meg masse og nøler ikke med henvisninger om noe må undersøkes videre. Dr.Uv er virkelig å anbefale for her får du en snill, lyttende, respektabel og empatisk doktor! Uten tvil den mest kompetent og hyggelige personen jeg har blitt behandlet av noen gang.