Profilbilde av gynekolog Anne Ragnhild Kjus Skomedal

Anne Ragnhild Kjus Skomedal

Profilbilde av gynekolog Anne Ragnhild Kjus Skomedal
Gynekolog

Om

Anne Ragnhild jobber som gynekolog og fertilitetslege ved Medicus Oslo. Hun tok først utdanning som sykepleier før hun ble utdannet gynekolog.

I sin spesialistutdanning fikk hun erfaring med par som sliter med å bli gravide eller som opplever gjentatte spontanaborter. Hun kjente at det var noe hun brant for og gjerne ville jobbe mer med.

Hos Anne Ragnhild kan du få hjelp med de fleste gynekologiske problemstillinger, knyttet til både fertilitet, overgangsaldersplager, prevensjonsveiledning, endometriose og PCOS.

Anne Ragnhild tar imot pasienter uten henvisning.

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2008)

Anne Ragnhild Kjus Skomedal er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Anne Ragnhild Kjus Skomedal

Trygg og behagelig opplevelse

Klinikk: Medicus Oslo AS Skrevet

Var hos Anne Ragnhild for gynekologisk undersøkelse med celleprøve og det var en veldig god opplevelse. Hun er veldig behagelig, trygg og kunnskapsrik. Undersøkelsen var grundig og gikk raskt. Hadde ingen ubehag ved verken undersøkelsen eller celleprøven:)

Trygg og hyggelig

Klinikk: Medicus Oslo AS Skrevet

Anne var en utrolig hyggelig og flink gynekolog, og jeg vil absolutt fortsette å gå til henne! Anbefales på det varmeste.

Varm, kunnskapsrik og trygg lege

Klinikk: Medicus Oslo AS Skrevet

Har gått til Anne-Ragnhild ifm. to svangerskap, og har følt meg veldig godt ivaretatt. Tar seg alltid god tid og har flere ganger strukket seg langt for å møte mine behov som pasient. Kan absolutt anbefales!

Kjempedyktig gynekolog

Klinikk: Medicus Oslo AS Skrevet

Jeg har vært på ultralyd undersøkelse hos Anne Ragnhild. Hun er veldig behaglig, rolig og ikke minst kunnskapsrik. Man føler seg veldig trygg og ivaretatt. Anbefales på det sterkeste!

Trygg, sympatisk og kunnskapsrik gynekolog!

Klinikk: Medicus Oslo AS Skrevet

Var hos Anne Ragnhild for gynekologisk undersøkelse med celleprøve og det var en utrolig god opplevelse. Hun var lyttende, kunnskapsrik og kom med gode råd. Hun gjorde en grundig undersøkelse og jeg kjente ikke at celleprøven ble tatt engang, hvor jeg tidligere har hatt store smerter ved samme undersøkelse. Kontoret var superfint og moderne, og damen i resepsjonen var også veldig hyggelig! Her kommer jeg gjerne tilbake :)