Håvar Løseth

Øre-nese-hals-lege

Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (2004)

Bærum Plastikkirurgi Telefonnummer67 53 00 0067 53 00 ...
Løkkeåsveien 3 1337 Sandvika
Håvar Løseth er øre-nese-hals-lege i Oslo og Bærum

Siste vurderinger av Håvar Løseth

En mann som kan faget sitt!!

Klinikk: Bærum Plastikkirurgi Skrevet

Gått en del ned i vekt de siste årene, som har resultert i veldig mye overflødig hud i ansiktet.

Etter utallige konsultasjoner hos forskjellige klinikker, fant jeg endelig Håvard på Bærum Plastikkirurgi.

Han forstod problemene mine, brukte god tid på å forklare og spesielt lytte på hva jeg ønsket å forbedre, samtidig som han ga realistiske forventninger.

Idag var jeg på siste kontroll etter halsløft, øyelokk, justering av nese og hake implantat og jeg er i ekstase!! Etter operasjonen har jeg hatt mindre vondt en forventet og lite blåmerker. Håvard har alltid vært lett tilgjengelig som har vært veldig betryggende. Selvom det er litt hevelse igjen, så ser det så naturlig ut og kunne ikke bedt om ett bedre resultat!

Vurderer du noen form for plastikk kirurgi, så kan jeg med hånden på hjerte si at Håvard er rette mannen.

Kunnskapsrik, ærlig og trygg

Klinikk: Bærum Plastikkirurgi Skrevet

Jeg har i lang tid vurdert neseplastikk, da jeg har vært veldig misfornøyd med en høy og krum neserygg. Dette har i stor grad gått utover eget selvbildet.

Jeg var på konsultasjon hos flere kirurger, men det var ikke før jeg møtte Håvar at jeg følte meg trygg på at mine ønsker og behov ble sett. Han forsto med en gang hva jeg ville, samtidig som han gav meg ett realistisk bildet på hva som ville bli finest sett i forhold til mitt ansikt. Vi var begge opptatt av at resultatet skulle bli naturlig.

Neseplastikken ble gjennomført i januar 2023. Jeg følte meg veldig godt ivaretatt før, underveis og etter operasjonen. Jeg hadde gruet meg til eventuelle smerter i etterkant, men hadde minimalt med smerter etter operasjonen.

Jeg har nå tatt av gipsen og er utrolig fornøyd med resultatet. Det ble akkurat som forventet og avtalt. Jeg ser fortsatt helt ut som meg selv, men med en penere og mer harmonisk nese.

Dette ble en veldig lang review, men gode ting kan ikke sies for mange ganger. Jeg kan anbefale Håvar på det varmeste!

Superlege som er vanskelig å finne 10/10

Klinikk: Medi3 Skrevet

Anbefales på det sterkeste!!! Fra første time har han lyttet og bemøtt meg som ingen annen lege før -en lege som Løseth er VANSKELIG å finne. Til tross for travle dager med operasjoner og poliklinske timer så tar han seg alltid tid til å lytte. Meget trygg, tillitsfull, flink, empatisk og kunnskapsrik.

Hadde min siste kontrolltime nylig og gikk derifra med tårer i øyne. Kontrolltimene var ukas høydepunkt og det var alltid superhyggelig å komme til dr. Løseth. 10/10!
Ønsker han alt det beste og det er bare å glede seg til timene hvis du får han som lege. [navn fjernet av moderator]

Dyktig,kunnskapsrik,hyggelig, behagelig

Klinikk: Bærum Plastikkirurgi Skrevet

Håvar er en super dyktig kirurg jeg kan anbefalle. I tilegg til og være dyktig merker man at han er et godt menneske som virkelig bryr seg. Veldig behagelig menneske. Han er kunnskapsrikog forteller deg nøye hva han tenker og gjøre. Under operasjon var hele teamet helt fantastiske og spurte hvordandet gikk.

En svært hyggelig og folkelig ekspert helt i toppen av sitt fagfelt

Klinikk: Medi3 Skrevet

Jeg ble henvist til dr. Håvar Løseth på medi 3 etter et svært langt forløp andre steder i landet på ca. 6 år med mislykkede neseoperasjoner, herav både fjerning av nesemuslinger og skilleveggsoperasjon som resulterte i en kollapset nese, skjev skillevegg, sammenvoksinger i nesegangen og masse pusteplager.

- Heldigvis møtte jeg rett mann for jobben!

Jeg har aldri møtt en så hyggelig og folkelig mann som samtidig er SÅ dyktig i feltet sitt. Det sies at det ene går på bekostning av det andre, men i dr. Løseth sitt tilfelle får du både i pose og sekk.

Kontakten min med dr. Løseth startet i oktober 2020 og pågår fortsatt i skrivende stund. Han tok plagene mine svært alvorlig, og satte i gang for å fikse opp i overnevnte problemstillinger med første operasjon i mars 2021 hos medi 3.

I tillegg til denne operasjonen fikk jeg informasjon om at jeg mulig måtte ha en operasjon til, men at behandlingen som var nødvendig ikke var tilgjengelig på medi 3. Der mange andre ville ha kuttet kontakten eller henvist videre som kan føre til tap av informasjon og rot for pasienten, henviste Dr. Løseth meg til seg selv på sitt andre arbeidssted i Oslo som tilbydde nødvendig behandling. Dette sparte meg for både tid, kostnader og praktiske belastninger.

Operasjon nummer to hos dr. Løseth var av samme kvalitet som den første. Et fantastisk resultat og er veldig fornøyd med både det kosmetiske og funksjonelle. Han har bidratt til en DRASTISK økning for meg i livskvalitet.

Videre har dr. Løseth vært tilgjengelig til enhver tid for meg både før og i etterkant av operasjoner- noe jeg vil understreke at jeg aldri har verken opplevd eller hørt om at noen andre kirurger har gjort. Dette har jeg satt umåtelig stor pris på.

Ellers fremstår dr. Løseth som svært pedagogisk og lyttende. Han har en folkelig og behagelig måte å formidle informasjon på, både om hva som skal gjøres under operasjon og hva en kan forvente under tilhelingsprosessen. Denne væremåten har fått meg til å innse hvor dyktig denne mannen er i yrket sitt.

På bakgrunn av dette vil jeg da anbefale ALLE på det sterkeste å velge dr. Håvar Løseth som kirurg. Jeg kan igjen ikke understreke nok at jeg har aldri opplevd maken til god, profesjonell, kunnskapsbasert og ikke minst omsorgsfull behandling. 5 stjerner er ikke nok da denne kirurgen er i en helt egen klasse.