Profilbilde av generell kirurg og plastikkirurg Charles Filip

Charles Filip

Profilbilde av generell kirurg og plastikkirurg Charles Filip
Generell kirurg og plastikkirurg

Om

Charles Filip er dobbelspesialist i plastikk- og generell kirurgi. Han har over 20 års kirurgisk erfaring fra universitetssykehus i Norge, Spania (Madrid), Storbritania og Sverige. Charles har vært overlege ved Plastikkirurgisk avdeling på Rikshospitalet siden 2009 og utfører avansert ansikts- og nesekirurgi.

Han har en doktorgrad i Plastikkirurgi ved Universitetet i Oslo og britisk embetseksamen. Charles er leder for forskning og utvikling (FOU) ved Plastikkirurgisk avdeling på Rikshospitalet.

• Generell kirurgi
  • Plastikkirurgi

Autorisasjon (2004)

Siste vurderinger av Charles Filip

Dyktig, tillitvekkende og imøtekommende

Klinikk: Clinic Vest Skrevet

Min erfaring med en øyelokksoperasjon hos Charles Filip er svært god! Legen gjorde faglig sett en veldig vellykket jobb, og der jeg i ettertid har forstått at det finnes ulike muligheter og valg underveis i en operasjon som denne, har Filip vist stålkontroll i den presisjonsutførelsen som dette er. Nøyaktig og presist utført, og ingen komplikasjoner etterpå. I tillegg ble jeg møtt med en imponerende empatisk innstilling når det kom til oppfølging og kontakt i tilfelle spørsmål dukket opp. Da spørsmål faktisk dukket opp, var det lett å få direkte kontakt, og legen tok seg god tid til å sørge for at jeg fikk gode svar. Han strakk seg også veldig langt i å komme meg i møte med å finne tidspunkter, og jeg merket aldri det minste snev av problemer eller begrensninger i sørvisinnstillingen.

En fantastisk lege!

Klinikk: Clinic Vest Skrevet

Etter å ha kontaktet flere spesialister og vært på flere konsultasjoner så valgte jeg å operere meg hos Dr. Charles Filip på Legevakt Vest AS. Jeg kunne ikke gjort et bedre valg! Dr. Charles Filip er faglig meget dyktig og usedvanlig nøye i sitt arbeid. Jeg fikk tilbake et naturlig utseende og er mer enn fornøyd med både operasjonen og oppfølgingen. Jeg kan anbefale ham på det sterkeste!

Behagelig og omsorgsfull

Klinikk: Clinic Vest Skrevet

Jeg har lenge ønsket å ta øyelokksperasjon, men motet har stadig sviktet da jeg har gruet meg veldig. Fikk tips fra en bekjent som hadde tatt denne operasjonen, om at jeg burde kontakte Legevakt vest. Bestilte time til forundersøkelse i sommer, og fikk veldig raskt time hos Charles. Han møtte meg på en veldig fin og hyggelig måte. Han tok seg god tid og forklarte grundig om prosedyrene før, under og etter operasjonen. Dette gjorde at jeg fikk umiddelbar tillit til han. Operasjonssykepleieren var også veldig behagelig og omsorgsfull, noe som også bidro til at selve operasjonen gikk mye bedre en jeg fryktet. Med andre ord; et veldig bra team! Jeg er veldig fornøyd med resultatet!

Veldig personlig kontakt, og fantastisk oppfølgning.

Klinikk: Clinic Vest Skrevet

Hadde øyelokk operasjon, og alt rundt dette var med personlig service, humor og profesjonalitet. Har ingenting annet enn lovord å si - også om de 2 sykesøsterene som var til stede under operasjonen. Terningkast 10 :-)

Strålende oppfølging

Klinikk: Clinic Vest Skrevet

Operert solskade av Charles Philip på Legevakt Vest. Vil virkelig anbefale denne legen, som både er dyktig og virkelig følger det opp! Lett å komme i kontakt med til enhver tid! Følte meg trygg i hans dyktige hender!