Bestill time

Pris: 1350 kr

Ordinær undersøkelse/årlig kontroll m/røntgen puss & airflow 1350,-

I dag 22. mai I morgen 23. mai Fre 24. mai Lør 25. mai Søn 26. mai

Om

Keyvan Keshtkar ble uteksaminert fra det Odontologiske fakultetet i Oslo i 2002. Han har spesiell kompetanse innenfor odontologisk søvnmedisin, med lang erfaring i behandling av pasienter med søvnapné og snorking ved hjelp av skinner. Han er også medlem av European Academy of Dental Sleep Medicine (EADSM). Fra 2009-2016 jobbet han som instruktør i klinisk odontologi ved UiO.

Keshtkar er en tannlege med over 20 års erfaring fra både offentlig og privat praksis. Han er sertifisert i kjeveortopedisk behandling med Invisalign og er medlem av både Den norske tannlegeforening og Oslo tannlegeforening.

Han snakker norsk, engelsk og persisk.

Autorisasjon (2002)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Keyvan Keshtkar er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Keyvan Keshtkar

Oslos beste

Klinikk: Dentalpark AS Skrevet

han er den flinkeste tannlegen jeg har hatt. Han er veldig nøye og forsiktig, forklarer enkelt underveis i behandlingen. Jeg følte meg veldig trygg og godt tatt imot.

Den beste og hyggeligste tannlege jeg har hatt!!!

Klinikk: Dentalpark AS Skrevet

Jeg har alltid vært redd av tannleger og vil alltid unngå å dra til tannleger selv om jeg alltid har hatt problemer med tennene og tannkjøttet.
Jeg ble en dag anbefalt av en vennine klinikken han jobber for, Dental park. Tross alt tannskrekk kom jeg dit etter anbefalingen.
Livet mitt har blitt så mye bedre etter den gangen! har fortsatt tannskrekk, men jeg tør faktisk å dra dit 2 ganger i året.

Anbefales på det sterkeste!

Utrolig flink og behagelig

Klinikk: Dentalpark AS Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk med Keyvan så tenker jeg ikke så mye på at det er ubehagelig. Han snakker med deg og hører på hva du har å si. Veldig fint og nytt kontor. Han har også gjort noen mindre kosmetiske endringer som har gitt fantastiske resultater. Anbefales på det sterkeste.

Reddet meg fra tannlegeskrekk

Klinikk: Dentalpark AS Skrevet

Utrolig dyktig, forklarende, og tar hensyn til at man er livredd.
Var der etter å ha droppet tannlege i 5 år.. Var endel jobb, og prisene og servicen var upåklagelig hele veien. tilogmed vært der med krisetilfelle og han har alltid fått klemt det inn raskt.
Eneste negative er en utrolig grinete tannlegesekretær.