Bestill time

Profilbilde av tannlege Nedd Thevarajah

Bestill time

Undersøkelse - nye pasienter
Pris: 895 kr

Kun kr 895 for en undersøkelse med 3D scanning, inkl. 2 røntgenbilder, tannrens, enklere fjerning av tannstein og polering med pussepasta (60min). Vi er kveldsåpent til 20:00 og tilbyr gratis parkering til våre pasienter. Kampanjen gjelder kun nye pasienter.

I dag 1. mai I morgen 2. mai Fre 3. mai Lør 4. mai Søn 5. mai

Om

Tannlege Nedd er er en erfaren og dyktig tannlege som har et fokus på tannbehandling under narkose, tannimplantater, og Invisalign. Videre har han avlagt eksamen i odontofobi (tannlegeskrekk) og vi anbefaler ham til pasienter med tannlegeskrekk. Han har en egen ro, som smitter over på pasienter. Tannlege Nedd er medlem av Den norske tannlegeforening (MNTF).

Autorisasjon (2017)

Tilleggskompetanse

• Eksamen odontofobi
  • Usynlig tannregulering

Nedd Thevarajah er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Nedd Thevarajah

Veldig fornøyd

Klinikk: Tannlegene på Sinsen Skrevet

Har brukt Tannlegene på Sinsen de siste 6-7 årene. Er veldig fornøyd med behandlingen og kvaliteten på det som jeg har fått gjort. Veldig dyktige tannleger. Kan trygt anbefale

Rask og effektiv

Klinikk: Tannlegene på Sinsen Skrevet

Tannlegen er en hyggelig person som er informativ iht behandlinger, og flink behandler.
Det kan se ut som tannpleier ikke er så glad i jobben sin, viser lite engasjement. Kanskje liten erfaring med kunder/pasienter.

Er meget fornøyd

Klinikk: Tannlegene på Sinsen Skrevet

Bra oppfølging og god forklaring, viktig for meg dyktig tannlege, og det fikk jeg til slutt
Tusen takk

Kan ikke få fullrost han nok😊

Klinikk: Tannlegene på Sinsen Skrevet

Har i utgangspunktet litt tannlegeskrekk, men her føler jeg meg godt ivaretatt. Kjempefornøyd pluss pluss

Flink tannlege

Klinikk: Tannlegene på Sinsen Skrevet

Noen tannleger er ganske brutale når de holder på.. Noen kan også være ganske "fordømmende" og krisemaksimerende med tanke på pasientens munn- og tannhelse.
Han her er ikke slik.
En flink og hyggelig fyr.
Kan anbefales!