Bestill time

Profilbilde av tannlege Maaz Sheikh Ahmad

Bestill time

Komplett undersøkelse
Pris: 1290 kr

Komplett undersøkelse er en munn- og tannhelsesjekk som trengs for å kartlegge ditt behandlingsbehov og gi deg et prisoverslag på eventuell behandling.

Besøket inkluderer også veiledning for bedre tannhelse, tannrens og inntil 4 røntgenbilder.

I dag 1. mai I morgen 2. mai Fre 3. mai Lør 4. mai Søn 5. mai

Autorisasjon (2020)

Tilleggskompetanse

Usynlig tannregulering

Maaz Sheikh Ahmad er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Maaz Sheikh Ahmad

Kjempehyggelig lege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg kom innom Tannlegesenteret for å få rettet en liten ting etter en annen lege der, og møtte Maaz helt tilfeldig i resepsjonen. Han fortalte meg at den andre legen var bortreist, men at han kunne fikse saken på stedet. Noe han gjorde på en suveren måte, og nå er jeg veldig fornøyd. Det er naturligvis vanskelig for meg å uttale meg om legens dyktighet på bakgrunn av den lille rettelsen han gjorde, men maken til god service og vennlighet ser man sjelden. Særlig at han rettet helt gratis etter en annen lege. Neste gang jeg bruker Oslo Tannlegesenter kommer jeg sikkert til å bestille time hos Maaz. Takk for god service!

Fantastisk tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Meget tålmodig, forståelsesfull og dyktig. Svært behjelpelig ved tannlegeskrekk og gjør en innsats for at behandlingen skal bli så komfortabel som mulig. Veldig fornøyd med både behandling, resultat og tilrettelegging underveis når det kommer til tannlegeskrekk.

Kjempefornøyd .

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg er pasient hos Tannlege Maaz. Jeg har satt inn 2 stk. implantater som ble satt på bro . Dette ble utført på en profesjonell måte . Jeg er kjempefornøyd med jobben som ble gjort, og med måten jeg ble behandlet på som pasient. Jeg anbefaler derfor med glede Tannlege Maaz.

Jeg anbefaler gjerne tannlege Maaz og Oslo Tannlegesenter for andre!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

- Tannlege Maaz tar hensyn til mine behov, bl.a. at jeg ikke kan ligge flatt med hodet vendt til høyre p.g.a. krystallsyke.
- Jeg føler meg unik og han viser interesse for hvem jeg er.
- Jeg kan ved behov sende SMS til hans private mobil.
- Han gir meg en god følelse, selv om jeg i alle år har hatt tannlegeskrekk.
- Han forklarer alt han gjør og hvorfor.
- Jeg er veldig fornøyd med behandlingen.
- Han gjør hva han kan for at det ikke skal blir for dyrt for meg.
- Takk!

Supert med et sted som er åpent alle dager, og kvelder. Da er det lett å finne tider som passer meg. Dessuten ligger det rett ved T-bane og tog.
Og alle du møter, både tannlegen og i resepsjonen er særdeles imøtekommende og hyggelige til enhver tid.
Veldig bra med egne teknikere på stedet.

Dyktig og hyggelig tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Maaz er en super tannlege som lytter og tar vare på sine pasienter, ikke minst fantastisk arbeid. Anbefales på det sterkeste.