Bestill time

Profilbilde av tannlege Anders Hekneby

Bestill time

Komplett undersøkelse
Pris: 1385 kr

Komplett undersøkelse med røntgenbilder og grundig rens. 40 minutter.

I dag 8. mai I morgen 9. mai Fre 10. mai Lør 11. mai Søn 12. mai

Om

Anders Hekneby representerer den neste generasjonen av tannleger i familien Hekneby. Som praktiserende tannlege utdannet ved Odontologisk fakultet ved UiO, bringer han moderne teknikker og innsikt til den familiedrevne tannklinikken i hjertet av Drammen. Anders er ikke bare dyktig i tradisjonell tannbehandling, men har også spesialisert seg som autorisert behandler av Invisalign, en metode for usynlig tannregulering. Han jobber også mye med pasienter med tannlegeskrekk, og er opptatt av å tilby trygg, tilpasset og komfortabel til dem som synes det er vanskelig å gå til tannlegen.

Med sitt engasjement og innovative tilnærming, fortsetter han familiens arv ved å tilby pasientene moderne og komfortabel tannpleie med personlig preg.

Autorisasjon (2019)

Anders Hekneby er tannlege i Drammen

Siste vurderinger av Anders Hekneby

Tannlege som fjerner frykt for å borre hullene.

Klinikk: Tannlege Hekneby Skrevet

Flink og kunnskapsrik tannlege! Jeg har alltid hatt en «tannlegeskrekk» fra jeg var liten. Dessverre var mine besøk hos tannlege noe jeg aldri gledet meg til, da veldig mange jeg har vært hos, gjør jobben, men kommuniserer svært dårlig på hva han/ henne skal gjøre. Hos Hekneby er det helt motsatt! Her får du vite planen om hans, hva han tenker er løsningen og informasjon fra ham når og hvorfor han gjør neste steg. Dette har gjort meg til å faktisk glede meg til å dra til tannlegen, da jeg føler meg svært trygg under Heknebys sine hender. Profesjonell tannlege og svært ryddig tannlege som har ærlighet og punktlighet i fokus.

Dyktig og nøye med god service

Klinikk: Tannlege Hekneby Skrevet

Anders er den hyggeligste og dyktigste tannlegen jeg har gått til. Han er grundig, skånsom og oppriktig. Totalopplevelsen med god service og diskusjon rundt rett behandling har gitt et fantastisk resultat! Anders kan varmt anbefales

Anders Hekneby er faglig dyktig og den beste tannlegen

Klinikk: Tannlege Hekneby Skrevet

Dyktig tannlege som har fokus på pasientens beste. Han er svært profesjonell, gir gode råd og en smertefri behandling, så man føler seg godt ivaretatt. Alltid god service og rask hjelp om du skulle trenge det. Anbefales.

En profesjonell og dyktig tannlege

Klinikk: Tannlege Hekneby Skrevet

Etter mange år med frykt for å dra til tannlegen, så endte jeg opp med å ta sjansen hos Tannlege Hekneby. Her får man servert en tannlege som er profesjonell, trygg og får en til å faktisk slappe av. Jeg har trukket tenner, rotfylt, boret og alt som følger med, og har fått en kjempebra behandling og et flott resultat.

Jeg bor i Oslo hvor det er flust av tannleger, men reiser til Drammen fordi jeg føler meg veldig trygg og komfortabel med disse menneskene.

Anbefales på det sterkeste!

Sjeldent varm og utrolig dyktig tannlege

Klinikk: Tannlege Hekneby Skrevet

Anders Hekneby har blitt min faste tannlege det siste året, det tross 45 min reisetid hver vei. Dette har blitt et enkelt valg fordi jeg opplever jeg alltid blir tatt utrolig godt hånd om, og får fantastisk behandling hver gang. Tannlegeskrekken er helt borte. Anbefaler sterkt!