Bestill time

Profilbilde av tannlege Nora Asefi

Bestill time

Undersøkelse - nye pasienter
Pris: 895 kr

Kun kr 895 for en undersøkelse med 3D scanning, inkl. 2 røntgenbilder, tannrens, enklere fjerning av tannstein og polering med pussepasta (60min). Vi er kveldsåpent til 20:00 og tilbyr gratis parkering til våre pasienter. Kampanjen gjelder kun nye pasienter.

I dag 1. mai I morgen 2. mai Fre 3. mai Lør 4. mai Søn 5. mai

Om

Tannlege Nora Asefi, en dyktig estetisk tannlege med en bemerkelsesverdig sans for detaljer. Med en lidenskap for å skape smil som stråler, har Nora dedikert seg til å forbedre pasientenes tannhelse og estetikk. Hennes omfattende erfaring og dedikasjon til faget gjør henne til et førsteklasses valg for de som søker en tannlege med fokus på estetisk tannbehandling.

Nora Asefi er kjent for sin presisjon og oppmerksomhet på detaljer, og hun skaper resultater som ikke bare er estetisk tiltalende, men også funksjonelt optimale. Pasientene hennes nyter en personlig tilnærming og omsorgsfull behandling som reflekterer hennes forpliktelse til deres velvære. Velg Tannlege Nora Asefi for en unik opplevelse av tannbehandling, der estetikk og helse smelter sammen med eksepsjonell kompetanse.

Autorisasjon (2023)

Nora Asefi er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Nora Asefi

Beste

Klinikk: Tannlegene på Sinsen Skrevet

Nora er meget diktig tannlege, jeg fikk smertefritt behandlig, hun er service vennlig. Jeg er veldig fornøyd.

Veldig dyktig og hyggelig

Klinikk: Tannlegene på Sinsen Skrevet

Jeg var hos Nora for undersøkelse og rens. Veldig dyktig og hyggelig tannlege som virkelig bryr seg om pasientens helse og velvære.

Tålmodig og profesjonell tannlege

Klinikk: Tannlegene på Sinsen Skrevet

Nora er veldig nøye og flink. Jeg har foretatt Edge bonding for å fjerne mellomrom/rettet på tennene, hun tok hensyn til estetiske ønsker og var veldig dyktig i sitt arbeide. Videre fikk jeg vurdering ifm Helfo stønad. Nora er positiv og hyggelig slik at man slapper av og føler seg trygg.
Kommer tilbake :)

Great dentist

Klinikk: Tannlegene på Sinsen Skrevet

I had a great appointment with Nora. She explained everything clearly, was professional and friendly.

Proff og hyggelig!

Klinikk: Tannlegene på Sinsen Skrevet

Var innom på en rutinesjekk og rens. Opplevde Nora som vennlig og flink, og følte også at hun tok seg skikkelig tid til å gjøre sjekken grundig.