Morten Ausland Eriksen

Morten Ausland Eriksen er tannlege i Nordre Follo og Oslo

Siste vurderinger av Morten Ausland Eriksen

Den beste tannlegen

Klinikk: Follo Tannlegesenter Skrevet

Superfornøyd med Morten! Han har vært min faste tannlege siden jeg var veldig ung. Har prøvd annen tannlege pga flytting - men likevel tatt en kontrolltime hos Morten etterpå (noe som i mitt tilfelle var bra ettersom at jeg fikk beskjed om at jeg måtte operere ut alle visdomstennene, mens Morten kunne se at det absolutt ikke var nødvendig). Hans supre pasientbehandling er uten tvil verdt reiseveien. 10/10!

Faglig dyktig, og et godt menneske

Klinikk: Follo Tannlegesenter Skrevet

Morten har vært min tannlege de siste 16-17 årene. Sammenligner jeg ham med alle leger, tannleger og helsepersonell som jeg har truffet i mitt lange liv, så troner han helt på toppen.
Han har et vesen som er meget behagelig, og han besitter en ro og profesjonalitet som inngir full tillit.
Morten informerer meg hele tiden om hva han gjør og hvorfor, og hvis det finnes flere mulige alternativer, anbefaler han den løsningen som er best for meg, selv om det ikke behøver være den økonomisk beste for ham selv.
Selv om jeg aldri har hatt tannlegeskrekk, kan det være verd å nevne, at jeg ser frem til hver tannlegetime med Morten.
I tillegg til å være en dyktig tannlege, er han også et meget godt menneske.
Jeg er meget takknemlig for å ha en tannlege som Morten Eriksen, og jeg kan anbefale ham på det varmeste.

Dyktig tannlege!!

Klinikk: Follo Tannlegesenter Skrevet

Veldig dyktig, flink og profesjonell tannlege! Flinke sekretærer! Tannlege Morten er en tannlege som er veldig behagelig, rolig og meget dyktig i sitt fag. Kan virkelig anbefales!

Profesjonell og genuin tannlege

Klinikk: Follo Tannlegesenter Skrevet

En utrolig profesjonell og hyggelig tannlege som virker genuint interessert i å hjelpe pasientene sine.

Veldig bra

Klinikk: Follo Tannlegesenter Skrevet

Dyktig, rask, behagelig og fornuftig.
Gjør ikke ting som ikke må gjøres. Gode råd, flink.