Øyvind Borch Bugge er en kunstner

Mageplastikk i 2014, knapt synlige arr som også er lagt lavt, i hårfeste, og nydelig avslutning uten eselører i sidene. Jeg har aldri sett penere arr hos noen ved å google mageplastikk, han er rett og slett best i klassen på dette(også)
Bugge har også nå i mars rekonstruert skadene gjort ved bytte av brystproseser gjort på en annen klinikk oslo i 2022, der la de en protese under muskel og den andre over, uten å journalføre og informere meg om dette, den ene protesen sagget 8 cm på kort tid, etter at Bugge har fikset ser nå ser brystene tilnærmet like ut tross ødelagt brystmuskel som gjorde det umulig å legge protesen under, men han har tryllet frem et nydelig resultat likevel.

Jeg har anbefalt Bugge til alle som vurderer plastikkirurgi, det er dyrt, men han er best. Bugge er hyggelig og artig, og han lover deg ikke noe som ikke er mulig, her får du den nakne sannhet og du kan ha realistiske forventninger til det som skal gjøres.

God oppfølging før, under og etter operasjon, alle på klinikken er bare superskjønne mennesker som tar godt vare på deg hele veien, også etterpå.