Tilsvar til vurdering

Føler Ikke ivaretakelse eller omsorg fra lege

Føler at sekretærene ikke lytter til pasient, det er da lett å feiltolke. Samme med lege. Sårende behandling, de er ofte frekke og slemme mot pasient. Både i skranke og telefon.
De er for få på jobb, noe som blir en stresset samtale på telefon.
Blir ikke ferdig. Lytt i skranken, dette gjør at det er vanskelig å ta opp ting.
De presenterer ikke seg selv, så det er utrygt å ikke vite hvem man snakker med.
Savner at de ringer tilbake ved behov. Vanskelig å få time, det kan bli minst 1 måned for neste mulighet.
Lege legger på etter 10 min, når man har bestilt dobbeltime, på 40 min. Ringer 5-10 min for sent etter oppsatt time. Hadde vært greit å informasjon når det kommer en vikarlege inn i bildet

*de dobbeltsjekker ikke, det må gjøres. Viktig.
* føler ikke tilstrekkelig informasjon om det som omhandler pasient. Det mener jeg at en pasient har krav på.
* lite akutt timer, når man trenger det.