Direkte, ærlig og profesjonell

Har hatt Kathrine som fastlege i flere år og har alltid fått hjelp for det jeg har kommet for. Er hun usikker, sier hun det rett ut og går ikke rundt grøten som flere leger gjør. Dette er en egenskap jeg setter pris på. Hun er samarbeidsvillig og har forståelse for at ting kan være og føles litt vanskelig, i tillegg til å være en veldig god støttespiller. Det er fint å se at legen tar deg på alvor og har forståelse for deg og din helsesituasjon!

Av personlige erfaringer føler jeg at hun er en fastlege som oppriktig bryr seg og virkelig bruker tid for å hjelpe så godt hun kan. Er man redd og nervøs (f.eks for en undersøkelse) betrygger og forklarer hun hvordan det foregår, i tillegg til å gi tid til at man kan tenke og komme tilbake med klarsignal til å gjennomføre noe.

Jeg opplever Kathrine veldig betryggende, ærlig og rasjonell. Jeg stoler på hennes avgjørelser mtp videre utredninger osv, da jeg føler at hun ser an situasjonene med fornuftig visdom og pragmatisk mening.

Med HelseNorge er det mye enklere enn tidligere å ha kontakt med legen, legekontoret og fornying av resepter osv!