Ble utrolig skuffet..

Leste mange positive kommentarer, men ble veldig skuffet. Har en komplisert og sjelden sykdom, en sykdom han ikke kjente til (noe jeg ikke forventet at han skulle) men uten å lese journalen min og uten å høre hele min sykehistorie følte jeg meg med engang forhånds dømt og følte ikke at jeg ble hørt eller forstått. Han hang seg veldig opp i feile ting og ting jeg prøvde å forklare han var feildiagnoserte ting for flere år tilbake (før dem fant den sjeldne sykdommen hadde andre leger mange teorier som var feil men som forfulger meg i journalen den dag i dag). Han var overhode ikke interessert i høre på forklaringen og etter kun ett møte mente han at halvparten av mine faste og veldig nødvendige medisiner måtte fjernes så fort som mulig. Han også vrir på ordene mine, husker ikke hva jeg har fortalt tidligere og har kun ledig timer en gang i mnd om du er heldig. Han ringer ikke opp etter avtale eller fornyer medisiner dagene det er avtalt og virker irritert om man sende resept forespørsel noen dager før medisin skal fornyes. Han gir inntrykk av at han har sympati, men har dagen etter glemt alt vi snakket om og tingene han skulle hjelpe med. Det er veldig frustrerende å ha en fastlege som man føler ikke hører eller ser deg, som forhåndsdømmer og ikke har tid til deg og som er overarbeidet. Angrer på at jeg byttet til han.