Strålende!

Jeg har gått til Roberto over lengre tid og anbefaler ham på det varmeste! På første time og før jeg kom ordentlig i gang med behandlingen hos ham, kviet jeg meg til å komme i gang igjen etter mange år ubehandlet, da jeg hadde omfattende problemer med tennene og visste at det kom til å bli en stor jobb å rydde opp i problemene som hadde hopet seg opp over tid pga. livssituasjon og økonomi.

Jeg har vært hos mange tannleger tidligere, men aldri vært så fornøyd som her. Han er en sjelden blanding av dyktig, profesjonell, imøtekommende, forståelses/hensynsfull (mht. delvis tannlegeskrekk), og positiv.
Han er også morsom og herlig å prate med hvis man ønsker det, men er også særdeles flink på å tilpasse seg etter hva man ønsker som pasient og hva man trenger der og da. Jeg har vært hos ham ifm. alt fra tannrens, borring, rotfylling, og tanntrekking pga. tidligere skader, og har aldri hatt en dårlig opplevelse. Tvert i mot har jeg alltid blitt møtt med positivitet og et håp om at problemene kan fikses.

Nå har jeg med hans hjelp omsider fått orden på tannhelsen igjen og ser ham bare ifm. kontrolltimer en gang i blant. Merkelig nok tar jeg meg selv noen ganger i å savne de jevnlige besøkene jeg hadde tidligere, som følge av at jeg ofte dro derfra med et smil om munnen : )

Slår også et slag for resten av tannhelseteamet der, [ Navn fjernet av moderator] er også alle svært dyktige, og fine folk, som man fort kan bli glad i!