Skedsmokorset Legesenter

Furuholtet 1 2020 Skedsmokorset

Siste vurderinger av behandlere ved Skedsmokorset Legesenter

Omtenksom og imøtekommende

Lege: Hosein Sohrabi Skrevet

Flyttet til Lillestrøm, så da måtte jeg få meg en ny fastlege. Hosein har vært helt fantastisk mot meg og mannen min. Vi har begge hatt endel helseplager fysisk og psykisk, han har vært en super støttespiller. Takket være han har vi nå en liten jente, som han også er KJEMPE flink med! Er alltid så fint å komme til Hosein, bedre fastlege må du nok lete veldig veldig lenge etter! Han svarer også raskt på meldinger via Helse-Norge!

Veldig fornøyd

Lege: Sara Elisabeth Sørås Skrevet

Ny fastlege etter at forrige har gått på pensjon. Spendenne når man ikke vet, om de vet om ens historikk. Sara var overraskende velforberedt og var lett å prate med. Super fornøyd

Ikke bra, ikke i nærheten av godkjent

Lege: Sara Elisabeth Sørås Skrevet

Totalinntrykket er overholdet ikke bra. Legen er lite interessert i hva pasienten er der for, er ikke forberedt og kommer ikke med noen forslag til tilrettelegging eller behandling. Får samlebåndfølelse, og det bekreftes da hun ved siste time sier: nå må vi avslutte, jeg har ny pasient. Avslutte? Hadde vi hatt time?

Savner min gode fastlege [navn fjernet av moderator]. Gammeldags, javel, men for en løsningsorientert og interessert mann.

Så tilbake til denne legen: hva skal jeg gjøre da, når legen ikke en gang undersøker min helsetilstand, dog refererer til at: blodprøvene dine er bra. Jo takk, men det er jo ikke sjekket det viktigste ved disse.

Høres surmaget ut, men det er mer frustrasjon. :) Får håpe det bedrer seg.

Velg ein annen lege

Lege: Usman Akram Ansari Skrevet

Var hos legen etter ei stund, og han verka som dei andre seier her, veldig oppteke av tida. Kjende nesten eg ikkje fekk snakka ferdig om min situasjon før han ikkje verka innteresert.

Kunnskapsrik, ærlig og lytter

Lege: Usman Akram Ansari Skrevet

Var veldig skeptisk i starten da jeg var veldig fornøyd med Hofseth som dessverre gikk av med pensjon.

Har hatt behov for for konsultasjon for både meg selv og barna og jeg er strålende fornøyd med han. Har sett flere anmeldelser her hvor man klager på at han ikke tar seg tid og at man kan kun komme med én bekymring av gangen, noe jeg absolutt ikke kjenner meg igjen i. Det jeg også liker med han, er at han er ærlig, uansett om man vil høre det eller ikke. Ser at han or april 2024 har plass og jeg anbefaler han som fastlege.