Logo for Medicus Stavanger AS

Medicus Stavanger AS

Logo for Medicus Stavanger AS

Om klinikken

Vi er spesialister i gynekologi og assistert befruktning. Vi er også et av Norges mest erfarne senter innen klinisk forskning.

Siden 1997 har vi hjulpet kvinner og par til økt livskvalitet gjennom medisinsk ekspertise og mye omsorg.

Siste vurderinger av Medicus Stavanger AS

Følte oss sett!

Lege: Olav Andre Klefstad Skrevet

Kjempe fornøyd med at vi valgte Dr.Klefstad og medicus når vi skulle i gang med privat prøverør. Han har møtt oss på våre behov, svart grundig og tatt seg god tid. Utredet meg (kvinne) veldig godt å prøvde nye doser av hormonene, pluss annet støttemedisin en hva jeg fikk i det offentlige. Myyyyye mindre venting! Anbefales!

Kunnskapsrik, lyttende og behagelig lege

Lege: Olav Andre Klefstad Skrevet

Etter å ha vert innom ulike fertilitetsklinikker var det en opptur å komme til Klefstad.
Utrolig behagelig lege, lyttet på det vi hadde å si og virket til å ta seg god tid til oss og vår journal. Vi er takknemlige for at vi fikk komme til Medicus Stavanger

Et lys i mørkeret

Lege: Grete Godtlibsen Dale Skrevet

Grunnet sin store kunnskap og erfaring, samt samarbeide med andre leger, har hun ikke problem å forstå hva ting handler om. Og bare det - å få møte en lege som faktisk forstår og vet. Hun kan dessuten hjelpe.
Jeg har anbefalt alle mine venner å gå til henne og de er like fornøyde som jeg.
Hun er verd hver krone og jeg anbefaler henne på det varmeste.

Trygg, behagelig og profesjonell

Lege: Olav Andre Klefstad Skrevet

Svært god og trygg opplevelse å komme til denne gynekologen. Jeg skulle skifte spiral. Dette er noe som jeg egentlig synes har vært ubehagelig før, men som jeg nå opplevde svært lite ubehagelig. Han tok seg god tid til å forklare hva som skulle skje før han begynte, og forklarte godt underveis, noe som gjorde det veldig trygt og opplevdes svært profesjonelt. Grundig gynekologisk sjekk først som ikke opplevdes ubehagelig på noen måter. Brukte god tid, noe som var veldig beroligende. Tok seg også god tid til å prate etter endt undersøkelse, og var veldig betryggende med at jeg ikke måtte være redd for å ta kontakt om noe skulle oppstå etterpå. Anbefales varmt videre til andre. Absolutt veldig fornøyd

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Grete Godtlibsen Dale Skrevet

Gynekologen skaper en trygg og komfortabel atmosfære både før og under undersøkelsen. Virker også å være en trygg og kunnskapsrik lege.