Haugaland Legekontor AS

Telefonnummer408 56 665408 56 6 ...
Vestheimvegen 3 4250 Kopervik

Siste vurderinger av behandlere ved Haugaland Legekontor AS

Avvisende, rotete,

Lege: Angela Figueroa Garcia Skrevet

Legen følger ikke historikk og krever personlig oppmøte for å skrive ut resept på medisiner for kronisk sykdom. Legen klarer ikke å skrive ut resepter korrekt, noe som fører til merutgifter på opptil flere hundre kroner pr. mnd.

Legen har avvist forespørsel om legetime, uten begrunnelse.

Språknivå er høyt og kommunikasjon virker uproblematisk dersom en har norsk som morsmål.

Flink i dialog med barn. Snakker direkte til barnet.

Nol empati

Lege: Angela Figueroa Garcia Skrevet

Forferdelig , møtte opp hele tide travelt og sur, har en kamp med henne flere måned. 2 dager før besøk av lege har angst og 2 dager etter på. Veldig trist at mennesker så har helseplager må oppleve aggressive lege

Kunnskapsrik og dyktig lege

Lege: Angela Figueroa Garcia Skrevet

Angela har vist seg som en dyktig og engasjert fastlege etter at jeg byttet fra min tidligere lege. Tidligere hadde jeg utfordringer med en udiagnostisert sykdom, men Angelas profesjonelle tilnærming og grundige undersøkelser førte til en nøyaktig diagnose og en effektiv behandlingsplan. Hennes årvåkenhet og evne til å lytte gjorde en betydelig forskjell i min helse, og jeg er takknemlig for hennes dedikerte innsats. Til tross for språkforskjeller, har kommunikasjonen vært tydelig og fullstendig forståelig. Angela skiller seg ut som en kompetent, konkret og empatisk fastlege.

Imøtekommende

Lege: Angela Figueroa Garcia Skrevet

God tid og villig til å hjelpe, fikk ingen følelse av at hun hadde det travelt, vært hos legen 2 ganger, positiv opplevelse begge ganger.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Angela Figueroa Garcia Skrevet

Lytter inngående til pasientens problemer. Viser omsorg og vil pasienten vel. Gir inntrykk av å ha god erfaring, trass sin unge alder.