Råholt Øre Nese Hals AS

1 vurdering

Siste vurderinger av Råholt Øre Nese Hals AS

Brå, arrogant

Lege: Amer Mohammad Niaz Skrevet

Jeg var på behandling og så fort jeg satt meg ned i stolen begynte han å dra i tungen min og putte ting i munnen min uten å informere om ha som skjer eller hva han skulle. Fikk vondt i tungen, og senere trodde jeg han skulle se mer i munnen men han tredde plutselig rør langt inn i nesegangen min uten forvarsel. Det syntes jeg var kjipt. Følte at jeg ble snakket nedverdigende til, at han hadde dårlig tid og liten forståelse. De i resepsjonen var veldig hyggelige, ei fra resepsjonen tok allergiprøve som gikk veldig bra.

Arrogant og nedlatende

Lege: Amer Mohammad Niaz Skrevet

Dette var en dårlig opplevelse rett og slett. Han fremstod først som hyggelig og blid men så fort jeg begynte å stille spørsmål rundt hans konklusjoner ble han tydelig irritert og svarte meg frekt og nedlatende. Bestilte umiddelbart time et annet sted og fikk helt andre svar. Problem løst og skal aldri tilbake.

Respektløs, frekk og nedlatende

Lege: Amer Mohammad Niaz Skrevet

Dette er den værste timen jeg har vært på.
Når jeg kommer inn så virket han ikke interresert. Jeg forklarte problemene og fra der begynte han å avbryte, hånte meg, var nedlatende og frekk. Veldig mange frekke kommentarer. Jeg begynte å gråte inne hos han. Jeg skal aldri tilbake til den mannen! Han var ikke interessert i å høre, ikke villig til å hjelpe meg og la meg snakke. Jeg forsøkte å stille spørsmål, men fikk bare frekke og negative svar tilbake.

Nedlatende

Lege: Amer Mohammad Niaz Skrevet

En lite hyggelig opplevelse hos en lege som var meget arrogant og nedlatende. Reiste med flere spørsmål enn svar.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Amer Mohammad Niaz Skrevet

Hyggelig og kunnskapsrik lege, hjalp meg veldig bra. God kommunikasjon og forståelsesfull. Anbefales.