Solbyen Legesenter

Karl Johans gate 3 1706 Sarpsborg

Siste vurderinger av behandlere ved Solbyen Legesenter

Den beste legen jeg noen gang har hatt.

Lege: Truls Haugan Skrevet

Jeg har en vanskelig og komplisert helsesituasjon, og er derfor avhengig av at legen jeg bruker fungerer. Til å begynne med var jeg litt skeptisk fordi han var så ung, men jeg må bare innrømme at det er den beste legen jeg noen gang har hatt.

Jeg er så glad jeg fant denne legen.

Truls lytter til pasienten (min mann og barn bruker han også) og han er ydmyk og behagelig å snakke med.

Vi opplever også at han har tatt seg ekstremt god tid med oss, og jeg føler han tar oss på høyeste alvor. Truls er grundig i alt han foretar seg.

Dessverre slutter han på Solbyen og begynner et annet sted, men vi følger han definitivt videre dit han skal. Om det så hadde vært 3 timers kjøretur unna, så hadde vi fortsatt hos denne legen. Det ville vært krise om vi ikke kunne fortsette hos han.

Jeg har kun positivt å si om Truls, og jeg vet faktisk ikke hvor jeg hadde vært i dag hvis det ikke var for denne legen. Fantastisk fyr. Anbefales!

Kjempelege

Lege: Rosalba Yobuta Skrevet

Er imøtekommende og vennlig. Kunnskapsrik. Tar seg god tid og lot seg ikke stresse, selvom tiden gikk. Er å anbefale på det sterkeste. Håper jeg har fått en lege for livet.

Trygg og empatisk

Lege: Truls Haugan Skrevet

Veldig dyktig lege. Enkelt å få kontakt med, og ringer så fort prøvesvar foreligger - enda det ikke er viktige prøver å få svar på. Trygg og behagelig, rolig. Empatisk, følger med og benytter tiden etter litt prat på å skrive på maskinen.

Trygg lege

Lege: Truls Haugan Skrevet

Har vært hos Truls 1 gang, har hatt mye kontakt gjennom telefon og Helse-Norge. Jeg har aldri følt leg så trygg som timen jeg hadde hos lege. Han lyttet til meg, stilte relevante spørsmål.

Jeg sliter med mye smerter og kramper, Truls tar dette meget alvorlig og gjør alt han kan for å hjelpe meg med dette.

De andre fastlegene jeg har hatt har for det meste sittet på PC-en og bare øket medisiner. Her fikk jeg en god veldig god kommunikasjon lege som jeg aldri før har hatt. Og helt klart den beste legetimen jeg har har hatt på mine 30 leveår.

Anbefaler Truls for alt det er vært, finnes ikke nok stjerner for denne legen.

Trygg og lyttende legen

Lege: Truls Haugan Skrevet

Lytter til pasientene og informerer alltid om prøvesvar osv. Jeg opplever at han tar pasienter på alvor, er veldig medmenneskelig og dyktig som legen.