GMS Legekontoret

Trondheimsvegen - Jessheim 60 2050 Jessheim

Siste vurderinger av behandlere ved GMS Legekontoret

Fantastisk dyktig, varm og lyttende fastlege.

Lege: Inge Nessiøy Skrevet

Topp topp karakter på absolutt alt, utenom tilgjengelighet. Det er nesten med tårer i øynene jeg nå skifter fastlege. Da jeg er mye på farten, og Inge er ekstremt populær, står jeg litt låst når det haster med å komme til legen. Inge er grundig, lyttende, har glimt i øyet, åpen for forslag, varm og menneskelig. Han gjør alt i sin makt for sine pasienter. Kan nevne som eksempel da jeg hadde et litt tvilsomt prøvesvar, og videre utredning hastet. Inge hadde skaffet meg hastetime, og prøvde å ringe meg, men jeg sto i stige på veggen og malte huset uten telefon i lomma. Da tok Inge rede på naboens telefon nummer, som da formidlet beskjed videre til meg at legen prøvde å få kontakt. Ikke mange leger som går så langt for sine pasienter. Anbefales på det varmeste.

Elsk!

Lege: Kishananth Velauthapillai Skrevet

Alle vi som hadde Kishan som lege på Raufoss savner ham. Faglig dyktig, og bryr seg oppriktig om hver enkelt av sine pasienter. Tvers igjennom fin fyr.
En ting er at han oppdaget min diabetes, men det viktigste er at han rett og slett reddet livet mitt, da han skjøv unna papirene, så meg inn i øynene, og spurte "Hvor deprimert er du egentlig, [navn fjernet av moderator]?"
Kishan kommer alltid til å ha en plass i hjertet mitt. Tusen takk!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Konrad Martin Jamrozy Skrevet

Veldig trygg og forståelsesfull. Har tid til pasientene. Rask med å fornye resepter. Rett og slett en FLOTT lege.

Dyktig lege

Lege: My Nguyen Skrevet

My er en flink lege med mye kunnskap. Hun tar seg tid til å lytte og kommer med gode råd. Jeg føler hun bryr seg og tar meg på alvor, og gjør det hun kan for at man skal ha det bra. Anbefaler henne sterkt.

Flink lege

Lege: Trine Berg Larsen Skrevet

Trine er en erfaren lege jeg har tillit til. Hun er direkte og tydelig i sin kommunikasjon. Noe jeg mener er avgjørende når man går til legen. Hun henviser videre dersom hun er usikker. Føler meg alltid godt ivaretatt av henne. Jeg håper å få beholde henne en stund til, og håper hun ikke går av med pensjon enda. Heldig er jeg som har Trine som fastlege.