Vest Legekontor

Engervannsveien 31 1337 Sandvika

Siste vurderinger av behandlere ved Vest Legekontor

Tar seg tid og ser hele deg

Lege: Daniella Lotfi Skrevet

Grundig vurderinger, faglig god, henviser videre og er tilgjengelig.
Hun viser forståelse, er en ryddig og dyktig lege.

Hyggelig, empatisk, kunnskapsrik og imøtekommende

Lege: Camilla Brochmann Skrevet

Jeg kan ikke relatere meg til det negative som er anmeldt om Camilla. Jeg har hatt henne som fastlege i litt over et halvt år, og jeg er svært fornøyd. Det hender hun er flere minutter forsinket, men det er forståelig da hun gjør det hun må for å møte en pasient sitt behov og det kan oppstå akutte situasjoner. Uansett hvor forsinket hun er, tar hun seg alltid tid til å gjøre det jeg har behov for. Hun bærer et smil selv i en stressende hverdag. Hun er kunnskapsrik og trygg i yrket sitt. Jeg føler meg godt ivaretatt når jeg er hos henne. Camilla er absolutt til å anbefales. Vest Legekontor har også fått seg et kjempe fint lokale som vil bli veldig stilig når det er ferdig oppusset. Det hjelper godt når man må sitte litt på venterommet.

En legen som ikke har tid

Lege: Daniella Lotfi Skrevet

Fikk henne da min gamle fastlegen hadde sluttet. Hun er veldig hyggelig, men virker alltid å ha dårlig tid. Hun skriver raskt sykemelding, men noen ganger er det ikke det jeg ønsket meg.

Utrolig hyggelig og erfaren og empatisk kvinne som har lære meg veldig mye og hun har gjort veldig mye godt med meg.

Lege: Camilla Brochmann Skrevet

Jeg har kjempe STOR respekt for Camilla Brochmann som min fastlege og mye utover fordi føler hun gir mere enn hun er pålagt. Utrolig varm og rolig og hyggelig kvinne. Absolutt den beste fastlegen jeg hatt noen gang. Anbefales på det Absolutt sterkeste
Vil gi Camilla
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Med de 6 stjernene

Inngir trygghet og kompetanse

Lege: Harald Høvik Skrevet

Har et veldig godt inntrykk så langt. Tar meg på alvor og lytter til det jeg formidler. Veldig hyggelig personsøk i resepsjonen og ved prøvetaking. Gir et solid helhetsinntrykk