CA Klinikken

Telefonnummer408 54 566408 54 5 ...
Solegårdsveien 71 5243 Fana

Siste vurderinger av CA Klinikken

Fantastisk!!!!!!!!!!! 🙌🏻🙌🏻🙌🏻🙌🏻

Lege: Birgitta Marie Ivarsen Skrevet

Møtte henne på Haraldsplass sykehus, men det gikk ikke an å fylle inn her av en eller annen grunn…

Jeg har en lang erfaring med sykehus og har en omfattende(!) sykehistorie, noe som har gjort meg noe utrygg/nervøs ang sykehus og innleggelser.. Jeg kan ikke få rost Dr. Ivarsen nok. Personlighet, kompetanse, utførelse. Før, under og etter operasjonen - perfeksjon.

Jeg har utelukkende nydelige ord å si om henne og arbeidet utført; er bare så fantastisk fornøyd med helhetsbildet her! 1 uke post op i dag (seteplastikk) og sitter igjen med nye og GODE opplevelser. Kan virkelig ikke få takket henne nok! 🙌🏻 Jeg har aldri hatt en så UTELUKKENDE positiv opplevelse på et sykehus, jeg er nesten i sjokk!!

Et stort tillegg: Teamet under operasjonen var også perfeksjon. Virkelig. Så betryggende, så hyggelige.

Dette her var rett og slett så positivt at jeg kunne fortsatt i timesvis!!

ANBEFALES PÅ DET STERKESTE OG DET VARMESTE!!!! 🙌🏻🙌🏻❤️❤️

Mvh [Navn fjernet av moderator]
En 32 år gammel kvinne som har vært altfor(!) mye på sykehus og møtt allslags typer av helsepersonell..

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Larine Elise Osa Skrevet

Ble behandlet flere ganger av dr Osa og kan anbefale henne på det sterkeste. Alltid tilgjengelig og imøtekommende.
Forklarer godt prosessen og gir en god beskrivelse.

Faglig dyktig

Lege: Larine Elise Osa Skrevet

Jeg har vært pasient hos CA klinikken siden den åpnet. Dr Osa viser stor kompetanse innen faget sitt og ser viktigheten i å holde seg faglig oppdatert.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Larine Elise Osa Skrevet

Jeg har vært pasient hos Larine på CA klinikken og min mor har vært pasient hos henne på Haraldsplass sykehus.
Hun er nøyaktig, vennlig og flink, jeg føler meg trygg som pasient hos henne. Arret i ansiktet er nesten ikke synlig