Legekontoret i Moss

Storgata 41 1531 Moss

Siste vurderinger av behandlere ved Legekontoret i Moss

Verdens beste lege

Lege: Øyvind Olav Myhre Skrevet

Jeg har slitt lenge med både alkoholutfordringer og psykisk helse. Øyvind er alltid tilgjengelig - og følger meg opp raskt, til og med etter arbeidstid. En dyktig, god lege som virkelig bryr seg om pasientene sine. De ansatte på kontoret er også godt tilgjengelige og støttende.

Trygg, hyggelig, rask og serviceinnstilt

Lege: Morten Dag Nilsen Skrevet

Jeg har hatt Morten som min fastlege i over 15år og har vært hos han med stort og smått.
Han er alltid blid og hyggelig. Er straight, ærlig og forteller deg det du trenger å vite på en god måte.
10/10, anbefales!

Fantastisk fastlege

Lege: Øyvind Olav Myhre Skrevet

Han har fulgt opp min kone og min familie gjennom en absurd krevende tid med kreftbehandling og til slutt dødsfall. Vi har vært heldige og stort sett bare vært i kontakt med flinke og gode mennesker i sykdomsperioden. Spesielt den siste tiden var oppfølgingen fra Dr. Myhre tett og han tok seg av min kone og den nærmeste familien på en helt fantastisk måte.

Beste lege man kan ha for sin flokk

Lege: Øyvind Olav Myhre Skrevet

Det er så befriende å ha en doktor man kan stole på, samtale med og som oppriktig bryr seg om og tar sine pasienter alvorlig. Vi går hele familien til han og det føles så trygt å vite at han passer på.
Helt rolig, god humor ( som er superviktig for en doktor) og varme.

Fantastisk lege, god kommunikasjon

Lege: Morten Dag Nilsen Skrevet

God til og se og høre pasienten. Veldig glad at jeg har en slik fastlege. Følger pasient godt opp ved sykdom.Legen ringer også for og høre hvordan du har det