Skansen Legekontor

Skippergata 7a 9008 Tromsø

Siste vurderinger av behandlere ved Skansen Legekontor

Dyktig lege

Lege: Synne Nilsen Martinsen Skrevet

Jeg er takknemlig som har Synne som fastlege, hun ser mennesket som sitter der, og lytter. Første legen som har tatt meg seriøst etter mange år. En dyktig lege med empati.

Doktor Martinsen er dyktig og ser pasienten.

Veldig dyktig og medmenneskelig.

Lege: Eik Kolstrup Skrevet

Eik er veldig lyttende og dyktig, han tar seg alltid god tid til å hjelpe og strekker seg langt for at man skal føle seg trygg. Han er veldig effektiv og grundig, og forklarer godt og har en behagelig væremåte. Den beste legen jeg har møtt.

Verdens beste fastlege

Lege: Gaute Enevold Waldahl Skrevet

Gaute er en god lege og et flott medmenneske, noe som er en enormt god kombinasjon. Empatisk, lyttende og støttende. Føles ikke så ille og tungt å være syk når man kommer til han på grunn av måten man blir møtt på. Og det er ikke noen selvfølge, dessverre. Stå på videre Gaute, vi er heldige som får gå til deg.

Beste fastlege ever!

Lege: Gaute Enevold Waldahl Skrevet

Gaute E.Waldahl er en lege som virkelig tar pasienten på alvor, lytter og er utrolig flink til å kommunisere. Han er medisinsk svært dyktig og har enorm empati. Uansett hvor syk jeg har vært føler jeg meg mye bedre etter 10 minutter hos han. At han i tillegg har god humor og har fått meg til å le på mørke dager er jo et megapluss.
Jeg er utrolig heldig som har denne fastlegen.

Fantastisk!

Lege: Gaute Enevold Waldahl Skrevet

Har vært en gang hos han da min lege ikke var tilgjengelig, men wow. Han tok seg god tid til meg som pasient og som medmenneske. Fikk meg til å føle meg trygg og tok meg på alvor. Fremsto som en svært kunnskapsrik lege, forklarte underveis undersøkelsen og var veldig tydelig.